کد خبر: ۹۳۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
تعداد بازدید: ۱۳۰
به دنبال مرگ نسرین قادری اهل مریوان در تهران و انتقال و تدفین جسد او در مریوان، شماری از اغتشاشگران با حضور در منطقه مردوخ و خیابان نوروز تلاش کردند تا فضای شهر مریوان را ملتهب و ناامن نشان دهند.

به دنبال مرگ نسرین قادری در تهران و انتقال و تدفین جسد او در مریوان، عده‌ای تلاش کردند فضای شهر مریوان را ملتهب کنند / به دفتر نماینده مجلس در مریوان حمله کردند؛ تابلو و پنجره‌های آن را شکستند / به ساختمان شورای شهر مریوان نیز آسیب وارد کردند / اکنون شهر آرام استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، به دنبال مرگ نسرین قادری اهل مریوان در تهران و انتقال و تدفین جسد او در مریوان، شماری از اغتشاشگران با حضور در منطقه مردوخ و خیابان نوروز تلاش کردند تا فضای شهر مریوان را ملتهب و ناامن نشان دهند.

در ادامه این گزارش آمده است: اغتشاشگران با آتش زدن لاستیک و پرتاب سنگ به وسط معابر، سعی در مسدود کردن خیابان و ایجاد ترافیک داشتند.

آنها همچنین به دفتر نماینده مردم مریوان و سروآباد در مریوان حمله کردند و تابلو و پنجره‌های آن را شکستند.
اغتشاشگران در ادامه با پرتاب سنگ به ساختمان شورای شهر مریوان نیز آسیب وارد کردند.

این اقدامات در نهایت با دخالت پلیس به پایان رسید، نیروهای حافظ امنیت با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند.

در حال حاضر مریوان در آرامش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: