کد خبر: ۹۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۷۵
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز به آزمایش موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

واکنش آمریکا به آزمایش موشک ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰»: چنین اقداماتی غیرمفید و بی ثبات کننده است / نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز به آزمایش موفقیت‌ آمیز موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

به گزارش  شبکه تلویزیونی اِسکای نیوز، آزمایش موشک ماهواره‌ بر «قائم ۱۰۰» که روز گذشته از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به انجام رسید، با واکنش هایی در سطح بین المللی مواجه بود؛ در این میان آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از این دستاورد بزرگ مردم ایران نگران شدند!

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز یکشنبه در واکنشی به ایمیل شبکه تلویزیونی «اسکای نیوز» اعلام کرد: چنین اقداماتی غیرمفید و بی ثبات کننده است! واشنگتن همچنان نگران ادامه توسعه وسایل پرتاب فضایی ایران است که نگرانی قابل توجهی را پیرامون گسترش سلاح‌ های اتمی ایجاد می‌ کند.

دیپلمات آمریکایی مذکور در ادامه ادعا کرد که پرتاب موشک های فضایی از سوی ایران، «نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد است که از تهران می‌ خواهد هیچ فعالیتی در رابطه با موشک‌ های بالستیک طراحی‌ شده برای حمل تسلیحات اتمی نداشته باشد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: