کد خبر: ۹۳۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
بامداد امروز (یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه ) افرادی ناشناس در جاده دارخوین به سمت شادگان در یک حمله مسلحانه به خودروی شخصی ایرج اصلانی سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان اقدام به تیراندازی کردند.

افراد ناشناس به خودروی مدیر اداره گاز شادگان ۱۰ گلوله کلاشینکف شلیک کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، خودروی شخصی مدیر اداره گاز شهرستان شادگان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

بامداد امروز (یکشنبه ۱۵ آبان‌ماه ) افرادی ناشناس در جاده دارخوین به سمت شادگان در یک حمله مسلحانه به خودروی شخصی ایرج اصلانی سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان اقدام به تیراندازی کردند.

در این حمله افراد ناشناس که در یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ حضور داشتند از پشت بیش از ۱۰ گلوله اسلحه کلاشینکف به سمت خودروی سرپرست اداره گاز شهرستان شادگان شلیک کردند.

همچنین بامداد روز گذشته نیز دفتر امام جمعه شهرستان شادگان مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۱۵:۵۵۱۵ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که آمریکا و مزدورانشان 100 درصد فقط از گروه تروریستی داعش و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند.
سوال اینجاست که چرا آمریکا، انگلیس و اروپا همراه با چند کشور دیگر از عربستان سعودی و امارات کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
سازمان اطلاعات سپاه خبر داد:
دستگیری ۳ تیم تروریستی در خوزستان، فارس و اصفهان
۳ تیم وابسته به گروهک نفاق که قصد اقدامات خرابکارانه و تروریستی در استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان را داشتند دستگیر شدند.
بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه تیم‌های مذکور قصد داشتند ضمن جذب و شبکه سازی در میان آشوبگران، اقداماتی نظیر حمله به مراکز دولتی، امنیتی و انتظامی، تخریب اموال عمومی و سوقصد به جان شهروندان را پیاده سازی کنند که به دلیل کنترل، اشراف و اقدام به موقع پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه ناکام ماندند.

سرپل‌های این گروهک در چند هفته اخیر محور‌های متعددی را به عناصر عملیاتی خود ابلاغ کرده‌اند که موارد گفته شده بخشی از این محور‌ها است.

به‌زودی اطلاعات تکمیلی این پرونده به اطلاع مردم شریف ایران می‌رسد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
0
0
۱۳:۵۱۱۵ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از گروهک تروریستی ضد انقلاب در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده است.
آمریکا و کشور‌های غربی به طور مستقیم و از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین داعش و هم از اغتشاشات حمایت کرده اند.
پس مذاکره با آمریکا و کشور‌های غربی 100 درصد غلط و اشباه بود.

۱۳:۰۹۱۵ آبان ۱۴۰۱
کارفرمای اغتشاشات، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با دلارهای سعودی است
امروز بیش از هر زمان دیگری مشخص شده که کارفرمای اغتشاشات اخیر ایران، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با دلارهای نفتی گاو شیرده او، رژیم سعودی است.

۱۲:۳۸۱۵ آبان ۱۴۰۱
غرب به طور مستقیم از اغتشاشات در ایران در زمان دولت احمدی نژاد، دولت حسن روحانی و هم رئیسی حمایت کرده است پس مذاکره با آمریکا و کشورهای غربی 100 درصد فقط ایران مقصر اصلی بوده است.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای غربی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: