کد خبر: ۹۳۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
در ادامه رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022، تیم ملی ایران به مصاف امارات میزبان مسابقات رفت و با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی؛ صعود مقتدرانه ایران به فینال با غلبه بر میزبان / تیم ملی حریف برزیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار نیمه نهایی مقابل امارات به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی 2022، تیم ملی کشورمان به مصاف امارات میزبان مسابقات رفت و با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

گل های ایران را در این بازی مهدی شیر محمدی، امیر حسین اکبری، . موحد محمد پور، مسلم مسگر، علی میرشکاری به ثمر رساندند.

این چهارمین مصاف تیم ملی ساحلی ایران با امارات بود که پیش از این تیم ملی کشورمان در هر چهار دیدار پیروز میدان شده بود.

تیم ملی ایران با 3 عنوان قهرمانی، در کنار برزیل و پایین‌تر از روسیه (4 قهرمانی) دومین تیم پرافتخار جام بین قاره‌ای محسوب می‌‌شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم‌های ملی برزیل و پاراگوئه از ساعت 18:15 به مصاف هم رفتند که در نتیجه برزیل توانست 6 بر 5 پیروز شود و راهی فینال شود.

بدین ترتیب تیم‌های ملی ایران و برزیل فینال این مسابقات را برگزار می‌‌‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: