کد خبر: ۹۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۸۴۷
مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از دستگیری تعدادی از آشوبگران درگیری‌های صبح امروز با ورود نیروهای کمکی خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و استان در آرامش است.

معاون استاندار البرز: با ورود نیروهای کمکی، تعدادی از آشوبگران حوادث امروز کرج دستگیر شدندمعاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز از دستگیری تعدادی از آشوبگران درگیری‌های صبح امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و استان در آرامش است.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، امروز در خصوص آشوب‌های صبح امروز در اتوبان کرج-قزوین، گفت: ظهر امروز اراذل و اوباش با ایجاد آشوب و اغتشاش، تردد خودروها در مسیر آزادراه کرج، محدوده بهشت سکینه را با مشکل مواجه کردند

معاون سیاسی استانداری البرز بیان کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.

وی با اشاره به اینکه عوامل انتظامی و بسیجی در محل آشوب‌ها حاضر بودند، اظهار کرد: متاسفانه در پی درگیری بسیجیان و نیروی انتظامی با آشوبگران، یکی از نیروهای بسیجی استان البرز جان خود را از دست داد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین اوباش با حمله به نیروی انتظامی، تعدادی از ماموران را مجروح کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز ادامه داد: با ورود نیروهای کمکی تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شدند و وضعیت به حالت عادی برگشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت در استان البرز عادی است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
استفاده تروریست‌های داعشی از سلاح های ناتو
اعتراف ورلد تریبیون: ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می‌کند
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو رسما باید از ایران عذرخواهی کند
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و ناتو و اسرائیل کشته می شوند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: