کد خبر: ۹۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۷۳۰
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره‌کننده ارشد دولت جو بایدن گفت که ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد حذف شود.

رابرت مالی: ایران باید از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره‌کننده ارشد دولت جو بایدن گفت که ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد حذف شود.

روز گذشته (دوم نوامبر /11 آبان ماه جاری) همزمان با شروع نشست غیررسمی آمریکا علیه ایران در سازمان ملل درباره ناآرامی های اخیر ، کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که واشنگتن برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل تلاش می‌کند.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا که پیش از با یکی از فعالان حقوق بشر مخالف جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار کرده بود، در بیانیه ای در تدام حمایت دولت جو بایدن از آشوب ها و ناآرامی ها در ایران اعلام کرد: امروز ایالات متحده قصد خود را برای همکاری با شرکا برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد اعلام می‌ کند.

لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز در نشست غیررسمی ضد ایرانی در سازمان ملل در این باره گفت که درباره اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با شرکای خود در شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل همکاری خواهیم کرد.

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید نیز روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: ایالات متحده از درخواست جوامع مدنی برای اخراج فوری جمهوری اسلامی از کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان، استقبال می‌کند.

پیش از این، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار نامه ای سرگشاده از سوی برخی زنان شناخته شده در آمریکا همچون هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا و میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس‌جمهور پیشین این کشور، خواستار اخراج فوری جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شده‌ بودند.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در نشست سازمان ملل حضور یافته بود، روز پنجشنبه به وقت محلی در گفتگو با رسانه های منطقه ای با ادعای اینکه ایران حقوق زنان را نقض می کند، اعلام کرد ایالات متحده و شرکایش به دنبال اخراج ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار باید از عراق و منطقه خارج شود
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون از گروهک های تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون از تروریست های در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار باید از عراق و منطقه خارج شود
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون از گروهک های تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون از تروریست های در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار باید از عراق و منطقه خارج شود
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون از گروهک های تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون از تروریست های داعش در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
استکبار در تحقق اهداف خود علیه ایران شکست می‌خورد
استکبار صهیونیستی-آمریکایی در تحقق اهداف خود علیه ایران هرگز پیروز نخواهد شد.
استکبار صهیونیستی آمریکایی در تحقق اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران که حامی اصلی مقاومت است هرگز پیروز نخواهد شد.
این جنایت، تلاش برای شکستن سر مقاومت و تضعیف این محور از طریق ضربه زدن به ستون اصلی حامی واقعی این محور و جنبش‌های مقاومت در منطقه است. ما اطمینان داریم که همه تلاش‌های آن‌ها محکوم به شکست خواهد بود و این جنایت ناپسند - همانطور که به دیگر جنایت‌های استکبار عادت کرده ایم - جزو جنایت‌هایی است که استکبار، همیشه علیه مردم و امت ما و علیه این محور و مقاومت ما مرتکب شده است.
از این رو هر چقدر که دشمن تلاش کند، نمی‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. قطعا پیروز خواهیم شد و دستاورد‌های متعددی را محقق خواهیم ساخت تا از این طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه نجات یابیم و سرزمین اشغال شده خود و فلسطین و مقدسات را آزاد کنیم.
امروز خون شهدا این درخت تنومند مقاومت را از فلسطین، جنین، نابلس، طولکرم، قدس و غزه تا ایران، سوریه، عراق و یمن آبیاری می‌کند. هیچ یک از این جنایت‌ها آن‌ها را به نتیجه‌ای که خواستار آن هستند، نخواهد رساند. قطعا همه توطئه‌های آن‌ها شکست خواهد خورد؛ همانطور که توانستیم بار‌ها این گونه توطئه‌ها را ناکام بگذاریم. به اذن خداوند متعال روز‌های آینده شاهد پیروزی محور مقاومت خواهد بود.
ایران، قدرتمند و قوی باقی خواهد ماند و مثل همیشه حامی اصلی مقاومت خواهد بود. ایران با وجود جنگی که علیه آن بر پا شده و با وجود محاصره اقتصادی و همه تلاش‌های جنایتکارانه علیه آن، ذره‌ای بی طرف نخواهد ماند.
در حادثه تروریستی عصر روز چهارشنبه ۴ آبان، فرد مسلح تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کرده ۱۵ نفر را شهید و ۲۱ نفر را مجروح می‌کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
مردم ایران هر روز با سلاح های آمریکا و اروپا و اسرائیل کشته می شوند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی انتخاباتی مواضع مداخله جویانه خود درباره ایران را تکرار کرد.

اظهارات مداخله جویانه بایدن درباره ایران، 100 درصد فقط به خاطر اهانت، خیانت، ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بوده است.
و این در حالی است که جوسپ بورل نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار از اغتشاشگران اخیر حمایت کرده است چرا؟
گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل، اهانت، تواهین، بی احترامی و خیانت به مردم ایران بوده است.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باز هم به دنبال مذاکرات وین است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناتو جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار در این مدت 21 سال در جنگ افغانستان بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
ناتو جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار در این مدت 21 سال در جنگ افغانستان یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم افغانستان و مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
ینس استولتنبرگ، دبیر کل ناتو جنایتکار شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
سوال اینجاست که چرا کریم خان، دادستان کل دیوان بین المللی کیفری در باره جنایات آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن و غیره رسیدگی نمی کند.
پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
پیام ما هم به ناتو جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
پهپادهاى آمریکایی از سال 2001 تاکنون عليه غيرنظاميان افغانستان استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2011 تاکنون عليه غيرنظاميان سوریه استفاده می‌شود.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2011 تاکنون عليه غيرنظاميان عراق استفاده می‌شود.
پهپادهاى آمریکایی از سال 2015 تاکنون عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
پهپادهاى ايرانى عليه غيرنظاميان اوكراين استفاده می‌شود/ بازهم 100 درصد دروغ بزرگی است.
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
ادعای رابرت مالى:
پهپادهاى ايرانى عليه غيرنظاميان اوكراين استفاده می‌شود

در پاسخ به رابرت مالى بی ادب نماينده ويژه آمريكا جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی
از سال 2015 تاکنون انواع سلاهای ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای آمریکایی عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
از سال 2015 تاکنون انواع سلاهای ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای کشورهای اروپایی عليه غيرنظاميان یمن استفاده می‌شود و همچنان نیز ادامه دارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
۲۲:۵۰۱۳ آبان ۱۴۰۱
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
گروه 7 اتهامات اتهامات علیه ایران را تکرار کرد
ادعای گروه هفت: ایران برای بازگشت به توافق هسته‌ای تصمیم نگرفته است/ و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار در سال 1397 و در سایه سکوت بی شرمانه کشورهای اروپایی خیانتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از توافق هسته ای خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است ولی متاسفانه سران بی ادب کشورهای غربی خیانتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند و توجهی نمی کنند.
آمریکا جنایتکار بداند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و مذاکرات وین وغیره را ندارد.
آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.

آمریکا جنایتکار به دلیل حمایت نظامی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی باید مجازات شود.
آمریکا جنایتکار به دلیل حمایت نظامی از عربستان سعودی، امارات و اوکراین باید مجازات شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: