کد خبر: ۹۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۳
ملوان با کسب نتایج خوب مقابل 2 تیم مدعی لیگ برتر، از خود سیمای غول کش را به نمایش گذاشت.

شاگردان زارع در مسیر غول کشیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل برگزاری جام جهانی و فراهم شدن شرایط اردوی تیم ملی فعلاً متوقف شد. معمولاً تیم‌های رده پایین لیگ تمایل بیشتری برای توقف رقابت‌ها و تقویت خود در تعطیلات دارند. 

با این وجود شرایط برای ملوان کمی متفاوت است. چرا که آنها در 2 مسابقه قبلی (تراکتور و وفولاد) مقابل 2 تیم شاخص لیگ برتر یک مساوی و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند. بنابراین حالا که آنها روی خوش فوتبال را تجربه می‌کنند، شاید خیلی موافق وقفه لیگ برتر نباشند.

ملوان که بعد از 6 سال به لیگ برتر بازگشته، در ابتدای فصل به دلیل مسائل مالی نتوانست آنطور که باید و شاید تیمش را برای حضور در لیگ برتر رو به راه کند. استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام هم تبعات خاص خودش را داشت، اما بعد از گذشت یازده هفته شاگردان زارع نشانه‌های  پختگی خود را نشان دادند. 

کسب تساوی یک بر یک در تبریز وپیروزی 3 بر یک مقابل فولاد پرستاره کار کوچکی نیست. تیم زارع که حالا در بخش هجومی خطرناک‌تر نشان می‌دهد با درخشش بازیکنانی مانند سجاد بازگیر، مهران احمدی، مهدی مومنی و مسعود کاظمینی تمایل خودش را برای بقا در لیگ برتر بیش از پیش نشان داد. 

با اینکه ملوان با وسواس فراوان مشغول بررسی گزینه‌های خارجی برای خط آتش خود است، اما به نظر می‌رسد در بخش دفاعی هم نیاز به تقویت دارند. این تیم روی ضربات ایستگاهی و ارسالی از کناره‌ها توانایی آسیب پذیر نشان می‌دهد. خلا مدافعانی با توانایی سرزنی بیشتر در جمع سپیدپوشان به چشم می‌آید.

باید دید در وقفه 2 ماهه لیگ برتر کادر فنی ملوان چه تصمیماتی برای این تیم می‌گیرند؟

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: