کد خبر: ۹۳۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۳۹۸
معاون رئیس‌جمهور آمریکا از قصد این کشور برای حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون حقوق زن در سازمان ملل خبر داد. "کامالا هریس"، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در توییتی نوشت: امروز ما قصد خود را مبنی بر حذف ایران از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل اعلام می‌کنیم.

تلاش آمریکا برای حذف ایران از کمیسیون حقوق زنان سازمان مللبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون رئیس‌جمهور آمریکا از قصد این کشور برای حذف جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون حقوق زن در سازمان ملل خبر داد.

"کامالا هریس"، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در توییتی نوشت: امروز ما قصد خود را مبنی بر حذف ایران از کمیسیون حقوق زن سازمان ملل اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در ایران نوشت: به معترضین می‌گویم که ما شما را می‌بینیم و صدای‌تان رو می‌شنویم.

سنای هلند نیز روز سه‌شنبه طرحی را ارائه کرده است که از دولت این کشور می‌خواهد با توجه به آنچه «به کارگیری خشونت شدید توسط حکومت ایران به منظور سرکوب تظاهرات برای آزادی بیشتر زنان و دختران که در نتیجه آن، تخمین زده می‌شود صدها نفر کشته شده و هزاران نفر مجروح شده باشند»، خوانده شده، خواستار خارج کردن ایران از کمیسیون حقوق زنان شده و از «هر گونه پیشنهادی» در این زمینه حمایت کند.

دیگر کشورهای حامی حذف ایران از این کمیسیون شامل کانادا و نیوزلند هستند.

علاوه بر این، دیده‌بان سازمان ملل که یک گروه حقوق بشری غیر دولتی مستقر در ژنو است، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای ارائه به شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل به منظور حذف جمهوری اسلامی ایران [از این شورا] تهیه کرده است. دیده‌بان سازمان ملل عضو ویژه شورای اقتصادی اجتماعی سازمان ملل بوده و دارای موقعیت مشورتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
اعتراف سرکرده گروهک تروریستی کومله به حمایت اقلیم کردستان از ضد انقلاب؛
حکومت اقلیم کردستان برای خلع سلاح و یا اخراج از خاک عراق، با ما هیچ تماسی نگرفته است
حکومت اقلیم کردستان برای خلع سلاح و یا اخراج از خاک عراق، با ما هیچ تماسی نگرفته است
ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تروریستی کومله به صراحت اذعان داشت که مقامات اقلیم کردستان دنبال خلع سلاح و اخراج آنها نیستند.
تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
گروه بین الملل _ گروه دفاعی: پس از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهکهای تروریست کومله، دمکرات و پاک(حزب آزادی کردستان)، مقامات ارشد نظامی کشورمان به مقامات اقلیم کردستان عراق هشدار دادند که باید هر چه سریع تر اقدام به خلع سلاح و اخراج این گروهکها از خاک کردستان عراق کنند.

به گزارش بولتن نیوز، مقامات اقلیم کردستان عراق نیز وعده دادند تا این مسئله را بررسی کنند!

اما همانطوریکه در گذشته نیز اعلام کرده بودیم، حکومت اقلیم کردستان، حامی درجه یک گروهکها در عراق است و مقامات اقلیم، تمایلی به خلع سلاح گروهکها و یا اخراج آنها از خاک کردستان عراق ندارند.

با اینکه بارها ناظم دباغ نماینده حکومت اقلیم کردستان در تهران و همچنین مقامات عالی رتبه حکومت اقلیم کردستان اعلام کرده بودند که اجازه نمی دهند از خاک آنها برای تعرض به جمهوری اسلامی استفاده شود اما متاسفانه بارها شاهد بودیم که این واکنش ها، صرفا یک اظهارنظر فرمالیته بوده و در عمل هرگز اقلیم کردستان، مانع تحرکات گروهکهای تجزیه طلب کردی نمی شود.

گفته ها و شنیده ها نیز حاکی از آن است که پس از حملات موشکی سپاه، مقامات ارشد اقلیم کردستان نه تنها هشداری به سران ضد انقلاب نداده اند، بلکه با آنها ابراز همدردی هم می کنند!

در روزهایی که اغتشاشات ضد انقلاب در شهرهای کردنشین، ادامه دارد، تلویزیون های کردستان 24 و رووداو اقلیم کردستان، بخش قابل توجهی از برنامه های خود را به پوشش اخبار دروغ از وقایع کردستان ایران اختصاص داده و اقدام به پخش اخبار دروغ از آمار کشته شدگان نموده و در پروژه کشته سازی ضد انقلاب نیز با گروهکهای ضد انقلاب کردی، همراهی می کنند.

ابراهیم علیزاده سرکرده گروهک تروریستی کومله کمونیستی نیز در پاسخ به سوال سایت " دره و" که از وی پرسیده آیا بعد از حملات موشکی سپاه، مقامات اقلیم کردستان با شما در مورد خلع سلاح و یا اخراج صحبتی کرده اند؟ پاسخ داد؛ نخیر، حکومت اقلیم کردستان، هیچ اقدامی بر علیه ما انجام نداده است و آنچه شنیده اید صرفا رسانه ای است، و حکومت اقلیم کردستان، هیچ هشداری به ما نداده و درخواستی نیز از ما نکرده است!

با توجه به اینکه حکومت اقلیم کردستان همچنان به حمایت خود از گروهکهای ضد انقلاب ادامه می دهد، نباید انتظار خلع سلاح و یا اخراج گروهکها از خاک عراق را از مقامات اقلیم کردستان داشت.

مقامات اقلیم، تنها در حال وقت کشی هستند و حاضر نیستند حمایت های خود از ضد انقلاب را قطع کنند و در روزهای اخیر نیز، حمایت های رسانه های خود از گروهکهای تروریست کردی را چندبرابر بیشتر هم کرده اند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۰۹:۴۳۱۱ آبان ۱۴۰۱
اعمال تحریم به بهانه حمایت از اغتشاشات دخالت در امور داخلی ایران است
ایران برای مبارزه با آمریکا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
ایران برای مبارزه با اروپا همیشه در کنار روسیه بوده و خواهد بود.
مداخلات آمریکا، اروپا، انگلیس، آلمان، کانادا، عربستان سعودی و اسرائیل و مزدوراشان در صحنه داخلی ایران آشکار است.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در عراق از سال 2003 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است.
حضور کشورهای اروپایی جنایتکار هم در سوریه از سال 2011 تاکنون به بهانه مبارزه با تروریسم غیرقانونی است.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و امارات و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۲۳:۱۴۱۱ آبان ۱۴۰۱
از خط قرمز ما عبور کنید، نابودتان می کنیم
اجازه عبور آمریکایی‌ها و دیگران از خطوط قرمز را نمی‌دهیم/ لازم باشد با آنها برخورد می‌کنیم.
عربستان جنایتکار دست از حمایت اینترنشنال برندارد با اقدام ایران روبه‌رو می‎‌شود
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باز هم به دنبال مذاکرات وین است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
آمریکا و مزدورانشان در منطقه داعش را بوجود آوردند.
اروپا و مزدورانشان در منطقه داعش را بوجود آوردند.
شما از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ما حمایت کردید. صهیونیست‌ها دانشمندان ما را یکی یکی به شهادت رساندند و شما از آنها حمایت کردید؛ محکوم که نکردید هیچ، حمایت کردید از آنها.
معاون رئیس جمهور آمریکا جنایتکار رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرد!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۲۳:۱۰۱۱ آبان ۱۴۰۱
درخواست مردم برای اخراج آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه
تا آمریکا را از عراق و منطقه خاورمیانه اخراج کند.
آمریکا از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده است
تاریخ گواهی می‌دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده، بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می‌کند.
دولت ایران به دنبال راه‌حل برای مشکلات داخلی خود است و حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز از سوی قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده است.
آمریکا در برگزاری نشست غیررسمی ضد ایرانی به کارزار عملیات روانی، فریب و نفاق آشکار متوسل شده است.
آمریکا ادعا می‌کند این نشست را با هدف حمایت از حقوق بشر ایران برگزار می‌کند، اما طنز کار آنجاست که ایرانیان گسترده‌ترین صدمات را از ناحیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در طی ده‌ها سال متحمل شده‌اند، آن هم در یک جنگ واقعی که ابزار جنگی آن غذا و دارو بوده است.
تاریخ گواهی می‌دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می‌کند.
آمریکا به صورت استاندارد از یک مفهوم با ارزش یعنی حقوق بشر سوءاستفاده کرده و پلتفرم سازمان ملل و منابع آن را برای توسعه دستورکار سیاسی خود دستکاری می‌کند.

درحقیقت تاریخ خود گواه روشنی است که ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران و جاهای دیگر نبوده است. موضوع جلسه امروز به طور روشن دخالت در امور داخلی یک دولت حاکم است و نقض آشکار منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل از زمانیکه نظم حقوقی بین‌المللی پایه گذاری شد،محسوب می‌شود.
ایران سیاسی شدن حقوق بشر را رد کرده و دستکاری در سیستم سازمان ملل توسط دولت‌های مشخصی را برای توسعه اهداف سیاسی کوتاه بینانه را قابل قبول نمی‌داند و این امر را رویه خطرناک می‌داند که همواره در مورد آن هشدار داده است.
جمهوری اسلامی ایران همواره متعهد به حقوق بشر بوده و این تعهد به افزایش و حمایت از حقوق بشر ادامه خواهد یافت. ما مصمم هستیم تا تلاش‌ها را برای تعقیب این اهداف خوب ادامه بدهیم.
حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز در قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده و بهره مندی از این حقوق توسط مردم ایران از سوی دولت مورد حمایت بوده است.
همه ایرانی‌ها در داخل و خارج از ایران که نگران تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و حاکمیت ملی هستند، مخالف خشونت، تخریب، آشفتگی و بی ثباتی هستند.
دولت ایران همواره حداکثر تلاش را برای رعایت حقوق بشر انجام داده و به تلاش‌های خود برای اینکه مردم ایران شرایط زندگی بهتری که شایسته آن هستند را داشته باشند، ادامه می‌دهد و در این راستا در جهت ترمیم قوانین و مقررات مورد نیاز اقدام می‌کند.
نیروی انتظامی ایران قابلیت مدیریت هرگونه آشوب و حفظ آرامش در کشور را دارد.در عین حال حفظ جان و کرامت انسان‌ها راهنمای تصمیمات ما است و بنابراین خویشتنداری صورت گرفته توسط نیروهای انتظامی نباید نشانه‌ای از ضعف آنها تلقی شود.
مسائل حقوق بشری خود را با کشورهایی که از ما عقب‌تر هستند، مقایسه نمی‌کنیم تا احساس رضایت داشته باشیم، بلکه نگاه ما به اهداف والایی چون حاکمیت دین، اخلاق و عدالت بر جامعه است و مصمم هستیم در این مسیر حرکتمان را ادامه دهیم.
دولت ایران در پی یافتن راه‌حل کاملی برای حل مشکلات با استفاده از نخبگان، دانشگاهیان و قابلیت‌ها و منابع علمی است و جامعه بین‌المللی باید به اصول حاکمیت ملی و عدم مداخله در امور امور داخلی دولت‌ها احترام بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
سازمان مللی که از امریکا تبعیت کند دیگر از حیز سازمان مللی به نوکر امریکا بودن سقوط کرده و در زباله دان های امریکا باید جستجویش کرد. سازمان ملل نباید دستمال کاغذی مستعمل باشد.
کار دنیا برعکس شده،شما رئیس جمهوری مثل ترامپ روی کار میارین که میاد در تلویزیون شما جلو مجری مینشینه و میگه ادم اگه پولدار باشه با خانوما هر کاری بخواد میتونه کنه!!!...این شمایین که باید از این کمیسیون اخراج بشین نه ما!!!
عجب, جناب کامالا هریس! چرا فراموش کردید که آقا ی کلینتون , رئیس جمهور چند سال پیش دمکرات, در دفتر ریاست جمهور چگونه به دختر کارآموز تجاوز می کرد. شاید فکر می کنید که ایشان و امثال ایشان به طور سیستماتیک حقوق زنان و دختران را محترم می شمارند. چرا فراموش کردید که ریاست جمهور قبلی, آقای ترامپ, چگونه با دادن صدها هزار دولار از دعوای تجاوزاتش فرار کرد. راستی جناب, شما که یک وکیل قابلی هستید, می توانید بفرمائید که چرا تجاوزات سیستماتیک به حقوق زنان و دختران در آمریکا مشکل عمده خانوادها شده ? ....
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
در دنیا دیگر کسی حقوق بشر آمریکایی را باور ندارد
امروز در دنیا کسی نیست که باور کند آمریکا دنبال حقوق بشر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی با طعم خون و ترور!/بررسی کارنامه آمریکا در زمینه حقوق بشر
آمریکا کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل و چندین کنوانسیون حقوق بشر بین المللی را به امضاء نرسانده و همه موارد نقض قوانین بین المللی حقوق بشر توسط همپمانانش همچون اسرائیل و عربستان سعودی و ترکیه را نه فقط نادیده می گیرد .

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، دو مفهوم سازمان ملل و حقوق بشر را باید از معروف ترین ارزش های شناخته شده در دنیای غرب دانست. آمریکا در اغلب موارد برای شروع یک سونامی کشتار جدید، به دنبال مجوز سازمان ملل می گردد! حالا اما با سخنان چند روز پیش بان کی مون در زمینه دلایل حذف نام عربستان از فهرست ناقضان حقوق کودکان، حیثیث هر دوی آن مفاهیم به یکباره دچار یک از هم گسیختگیِ عریان تر از همیشه شده است. این البته بدان معنا نیست که حقوق بشر، آزادی و دموکراسی آمریکایی پیش از این برای قاطبه مردم دنیا، مقدس بوده اند. با این حال، واقعیت این است که برخی از مردم تحت تسلط امپراطوری غرب، هنوز هم به سازمان ملل به چشم یک سازمان بی طرف می نگرند. طنز تلخ تر شاید این باشد که برخی جریانات فکری و سیاسی داخل کشور ما نیز با تکیه بر همین پندارِ کودکانه، در آرزوی دستیابی به ارزش های موهوم آمریکایی روزگار می گذرانند! مفهوم حقوق بشر اما واقعاً چقدر برای آمریکایی ها ارزشمند است؟ طبیعتاً مهم ترین و شیرین ترین بخش از حقوق هر انسان در هر جای کره خاکی، جان اوست!

بر همین اساس بد نیست به سخنان اخیر وندی شرمن در خصوص بمباران اتمی هیروشیما مراجعه کنیم تا میزان پایبندی آمریکایی ها به حقوق بشر را لمس کنیم. وندی شرمن گفته است: «من شخصا اعتقاد دارم که تصمیم برای بمباران اتمی ژاپن، تصمیمی درست بود ولی از آنجایی که تعداد زیادی از مردم جان خود را در این حملات از دست دادند، تصمیمی دردناک بود.» وی سپس در اظهار نظری وقیحانه و البته طنزآلود می گوید: «آمریکا تنها کشور جهان است که تاکنون از سلاح هسته ای استفاده کرده است و به همین علت ما برای حمایت از منع اشاعه هسته ای در سراسر جهان به طور ویژه احساس مسئولیت می کنیم!» نگرانی آمریکا بابت کشتار انسان ها به وسیله بمب اتمی را شاید وقتی بتوانیم بهتر درک کنیم که بدانیم بر طبق آمار منابع عراقی، آنها در طول حضور خود در عراق، روزانه 700 شهروند عراقی را قتل عام کرده اند! با مقایسه میزان تلفات جنگ عراق با تلفات 200 هزار نفری حمله اتمی به دو شهر هیروشمیا و ناکازاکی نیز واقعیات تکان دهنده ای در همین زمینه روشن خواهد شد.

سال 1390 یک پایگاه تحلیلی آمریکایی با استناد به تحقیقات یک مجله معروف پزشکی، شمار عراقی هایی که در جنگ آمریکا در عراق کشته شدند را یک میلیون و 455 هزار و 590 نفر اعلام نمود. پایگاه تحلیلی «خانه شفاف سازی اطلاعات» در تاریخ مذکور اعلام کرد:«براساس تحقیقاتی که در مجله پزشکی برجسته «لنست» منتشر شده است، این آمار و ارقام حداقل 10 برابر بیش از رقم تخمینی است که در رسانه های آمریکایی آورده می شود و این رقم جدید، بر اساس یک تحقیقات و مطالعات علمی از شمار قربانیان عراقی که از زمان حمله آمریکا به عراق در سال 2003 تاکنون کشته شده اند، به دست آمده است.» این یعنی آنکه میزان تلفات جنگ عراق، چند برابر استفاده از بمب اتم بوده است! ورای اینکه گزارشات مستند دیگری در همین زمینه، استفاده گسترده و آزمایشی آمریکا از اوانیوم ضعیف شده را در جنگ عراق تایید کرده است.

بر این اساس، باید باور کنیم که به راستی با قومی به مراتب خونخوارتر از تمدن آزتک روبرو هستیم! دولت آمریکا در راه کشتار انسان ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. بر همین اساس است که اخیراً دستیار سیاستگذاری اقتصادی وزیر خزانه داری اسبق آمریکا و از سردبیران پیشین وال استریت ژورنال طی مقاله­ای در پایگاه اختصاصی خود می نویسد: ««آزادی و دمکراسی» چیزی است که ماشین جنگی آمریکا با تحریم ها، بمباران ها، مناطق پرواز ممنوع و پهبادها برای کشورهایی به ارمغان می آورد که جرات به خرج داده و به دنبال استقلال خود از زیر سیطره آمریکا می روند.» امروز دروغِ دفاع آمریکا از حقوق بشر همان قدر واضح است که سفیدی رنگِ ماست! در ادامه ی همین مطلب، بد نیست اشاره ای به یکی از مقالات اخیر آدام تایلر در روزنامه واشنگتن پست داشته باشیم. آقای تایلر در مقاله مذکور ضمن تقبیح رفتار اوباما در زمینه عذرخواهی نکردن از ژاپنی ها بابت حملات اتمی به این کشور، فهرستی از جنایات عذرخواهی نکرده آمریکا را برشمرده است.

وی در بخشی از همین مقاله، آمار قابل توجه دیگری از خوی درندگی دولت آمریکا را ارائه داده که اولاً پس از جنگ جهانی دوم و پیش از جنگ عراق رخ داده است و ثانیاً آمار تلفات انسانی آن، همانطور که انتظار می رود، به مراتب بیش از حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی و حتی جنگ عراق است! تایلر می نویسد: «در زمان جنگ ویتنام، آمریکا 12 میلیون گالون عامل نارنجی (نابود کننده قوی پوشش گیاهی) را در منطقه ویتنام، کامبوج و لائوس برای از بین بردن سنگرهای گیاهی ویتکونگ‌ها و جنگجویان ویتنام شمالی و همچنین نابود کردن غلات آنها پخش کرد. از آن زمان صلب سرخ ویتنام تخمین زده است حدود 1 میلیون نفر بدلیل تماس با عامل نارنجی معلول شده یا از مشکلات جسمانی رنج می‌برند. با این حال تا کنون هیچ عذرخواهی بخاطر این مسئله یا دیگر مناقشات در این جنگ انجام نشده است.» جناب تایلر البته به تلفات 3 میلیون و 800 هزار نفری مردم ویتنام در این جنگ اشاره ای نکرده است!

این در حالی است که به گفته واشنگتن پست در دی ماه سال 90، «مبارزات به سرکردگی آمریکا در کامبوج منجر به مرگ 600 تا 800 هزار نفر شده و تعداد کشته شدگان جنگ لائوس نیز به حدود یک میلیون نفر می رسد.» بر این اساس، به خوبی می توان عمق نگرانی خانم شرمن بابت استفاده دیگران از بمب اتمی را دریافت! به واقع باید به شرمن و دیگر سیاستمداران خونریز آمریکایی گفت که شاید بهتر باشد زین پس برای کاهش تلفات انسانی، باز هم برای گسترش دموکراسی و حقوق بشر آمریکایی، از همان بمب اتم استفاده کرده، قید انجام کشتارهای گسترده تر از هیروشیما و ناکازاکی را بزنید! به واقع سخت تلخ و مضحک است که کشوری با داشتن چنین پرونده خونباری، بخواهد مدعی دفاع از حقوق بشر هم باشد! بر همین اساس است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها و بارها سخنانی با این مضمون را تکرار کرده اند که: «من تعجب می کنم آمریکایی ها خجالت نمی کشند اسم حقوق بشر را می آورند. هر کس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفدار حقوق بشر است دولت مردان آمریکا نباید این ادعا را بکنند.»

فهرست جنایات متعدد آمریکا بر علیه مردم جهان البته بسیار طولانی تر از اینهاست و برای بازگو کردن آن، حتماً به کتابخانه های متعددی نیاز خواهیم داشت! چندی پیش خبرگزاری روسی اسپوتنیک با تاکید بر همین واقعیت نوشته است:« آمریکا کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل و چندین کنوانسیون حقوق بشر بین المللی را به امضاء نرسانده و همه موارد نقض قوانین بین المللی حقوق بشر توسط همپمانانش همچون اسرائیل و عربستان سعودی و ترکیه را نه فقط نادیده می گیرد بلکه در حمایت از تعدی آنها به حقوق بشر انواع و اقسام سلاح های کشتار جمعی را در اختیارشان قرار می دهد و در مجامع بین المللی از محکومیت آنها جلوگیری به عمل می آورد و روی کارهای آنها سرپوش گذاشته است.» ما در دنیای خشنی زندگی می کنیم و بدون شک، دلیل گسترش روزافزون خشونت ها در دنیای معاصر این است که مدعیان دموکراسی، حقوق بشر و حق آزادی انسان، درواقع خود بزرگترین چاقوکشان و قاتلان بین المللی هستند!

کالب موپین، خبرنگار و تحلیلگر سیاسی و عضو حزب کارگران جهان و گروه "مبارزه با امپریالیسم" آمریکا در همین زمینه می گوید: «مردم بسیاری در آسیا کشته شدند تا به سرمایه‌های آمریکا افزوده شود و زندگی در آمریکا مانند زندگی در یک محله پر از جنایت است و منابع ثروتی که وارد آمریکا می‌شود به خون هزاران بی‌گناه آغشته است... در کشورهای قطر، عربستان و امارات چه زمان انتخابات برگزار شده است؟ دموکراسی و حقوق بشر در آمریکا تنها به‌صورت واژه استفاده و آمریکا توسط جنایتکاران و بانکداران شیطان‌صفت اداره می‌شود و هدف از ایجاد فشار به ایران این است که برای ایران ارزش قائل نبوده و قصد کمک به ایران را ندارند و امیدوارم روزی برسد که جوانان آمریکا همچون جوانان سال 57 ایران انقلاب کرده و به آزادی برسند.»

در این شرایط به نظر می رسد دیگر نمی توان جریانات غربگرای داخلی و کسانی را که هنوز هم به دنبال ارزش های غربی ای چون جامعه مدنی، حقوق بشر غربی و دموکراسی غربی هستند، افرادی صادق دانست! به راستی آیا این افراد و جریانات نمی دانند نتیجه روشن دموکراسی غربی، هم اکنون در کشتارگاه یمن، بر روی پرده رفته و در حال نمایش است؟ و نمی دانند که نتایج دیگر همین مفاهیم غربی، کشتار هر روزه مردم پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، دیگران و دیگران برای رسیدن آمریکا به منافع اقتصادی بیشتر است؟ به راستی چگونه می توان عاشق تمدنی بود که رمز ادامه حیات خود را ارتزاق از خون انسان های بیگناه می داند و در عین حال، به صورتی وقیحانه شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهد؟! اینها همه سوالات بی پاسخی است که غرب­گرایان ایرانی همواره از پاسخ دادن به آن طفره رفته، در مقابل؛ تنها به قرقره کردن هر روزه مفاهیم غربی مشغول شده اند! به راستی تقدیس چنین مفاهیم خون آلودی را چگونه باید تفسیر کرد؟! قضاوت با شما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
حقوق بشر آمریکایی بزرگترین پارادوکس رفتاری

حقوق بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود.

یادداشت سیاسی:حقوق بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود.

حقوق بشر به عنوان حقوقی بنیادی و غیرقابل سلب شناخته می‌شود که هر کس به صرف انسان بودن از آن ‏بهره‌مند می‌شود

و آن دسته ازحقوقی است که انسان بدلیل انسان بودن و فارغ ازاوضاع و احوال متغیر ‏اجتماعی یا میزان قابلیت و صلاحیت فردی از آن برخوردار است. ‏

در جهان غرب حقوق بشر پس از جنگ جهانی دوم و تاسیس سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ وارد محاورات ‏روزمره شد و این عبارت جایگزین اصطلاح حقوق طبیعی و حقوق انسان گردیده است. ‏

این کنشگر سیاسی در ادامه یادداشت خود نوشت: حاکمان استعمارگر من جمله دولت های گذشته و حال ایالات متحده آمریکا که خود دارای سوابق متعدد ‏ضد بشری هستند چگونه میخواهد طلایه دار دفاع از حقوق بشرباشند.

ساده لوحی و بی خاصیت بودن دولت ‏هاست که تن به ضوابط و مقررات استعماری چنین جنایتکارانی میدهند.‏

دولت آمریکا در عین ادعای حمایت از حقوق ‏بشر با اتخاذ رویکردی ابزاری، بزرگترین پارادوکس رفتاری ‏را به نمایش گذاشته و به نقض مکرر آن در ‏سطح داخلی و بین المللی می‌پردازد. ‏مبرهن است که آمریکا ‏حقوق بشر را به عنوان دستاویز و ابزاری برای نیل به اهداف استکباری خود به کار ‏گرفته تا از این طریق ‏بر سرنوشت ملت‌ها سلطه یافته و انواع فشارها را بر مخالفین و یا رقبای خود تحمیل ‏کند.‏

وی در پایان این مطلب آورده است: وقتی که " ماده 1 " اعلامیه حقوق بشری آمریکا اشعار میدارد " تمام ابنای بشر آزاد زاده شده و در حرمت و ‏حقوق با هم برابرند، عقلانیت و وجدان به آن‌ها ارزانی شده و لازم است تا با یکدیگر عادلانه و برادرانه ‏رفتار کنند" و سپس همان دولت مبادرت به جنایت های متعددی می‌نمایند!،

حال این سوالات مطرح است که بشری که آنان ‏از آن در اعلامیه نام برده اند کدام بشر است؟

آیا بجز منافغ شخصی آمریکا و چند عضو همسو، موضوع ‏دیگری در خصوص حقوق بشر آمریکایی به ذهن متبادر میگردد؟!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
و این در حالی است که تحریم از نگاه و از نظر قوانین بین المللی و حقوقی بین المللی نقض حقوق بشر است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که تحریم از نگاه و از نظر قوانین بین المللی و حقوقی بین المللی نقض حقوق بشر است ولی متاسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
درخواست مردم برای اخراج آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه
تا آمریکا را از عراق و منطقه خاورمیانه اخراج کند.
آمریکا از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
درخواست مردم برای اخراج آمریکا از عراق و منطقه خاورمیانه تا آمریکا را از عراق و منطقه خاورمیانه اخراج کند. آمریکا از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند. آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند. آمریکا و متحدانش و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق کمک و حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار هرگز نگران حقوق بشر در جهان نبوده، اما از آن سوءاستفاده کرده است و از سال 1945 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
تاریخ ثابت می‌کند آمریکا جنایتکار هرگز نگران حقوق بشر نبوده است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
ادامه مداخله مقام‌های آمریکایی در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

۱۰:۳۱۱۲ آبان ۱۴۰۱
و این در حالی است که تحریم از نگاه و از نظر قوانین بین المللی و حقوقی بین المللی نقض حقوق بشر است ولی متاسفانه مقامات بی ادب آمریکا جنایتکار هنوز هم درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۱۰:۳۹۱۲ آبان ۱۴۰۱
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند آمریکایی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.
سازمان های بین المللی خیانتکار باید در این مورد پاسخ و جواب و توضیح به دهند انگلیسی ها جنایتکار به کدام مجوز و قطعنامه به افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن تجاوز و حمله کردند.

۱۰:۳۸۱۲ آبان ۱۴۰۱
کامالا هریس بی ادب، معاون رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار در این در باره پاسخ و توضیح بدهد نیروهای آمریکایی با کدام قانون و مجوز وارد خاک عراق و سوریه شده اند.
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
و این در حالی است که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است ولی متاسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نمی کنند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
آمریکا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

اروپا جنایتکار به عربستان سعودی برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به امارات برای جنگ یمن، سلاح ارسال کرده است.
اروپا جنایتکار به اوکراین برای جنگ روسیه، سلاح ارسال کرده است.

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
بحران کمبود سوخت دیزل در اروپا بسیار عالی است که اروپا جنایتکار به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از جنایتکاران و گروه های تروریستی باید مجازات شود.
مخالف حضور نیروهای آمریکایی و هم نیروهای کشورهای اروپایی در یمن و منطقه هستیم
عربستان بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
امارات بزرگ‌ترین تامین‌کننده مالی برای تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

امارات جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ائتلاف متجاوز سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون در جنگ یمن علیه غیر نظامیان یمنی از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ساخت آمریکایی و کشورهای اروپایی و اسرائیلی استفاده می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
مزدوران ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون در عراق و سوریه از تروریست های داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

۱۲:۳۴۱۲ آبان ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت قوانین بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
۱۲:۳۴۱۲ آبان ۱۴۰۱
مزدوران ائتلاف آمریکایی از سال 2014 تاکنون در عراق و سوریه از تروریست های داعش همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند

مزدوران ائتلاف سعودی جنایتکار از سال 2015 تاکنون غیر نظامیان یمنی را و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و با انواع سلاح های و بمب های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند شرم آور و تاسف بار است.
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست آمریکایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم
و ما هم نگران حضور نیروهای تروریست کشورهای اروپایی در سوریه، عراق، یمن و منطقه خاورمیانه هستیم.

مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت قوانین بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بین الملل را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!
مدعیان دروغین حقوق بشر رعایت حقوق بشر را از سگ کره شمالی یاد بگیرند!


افزایش تورم در ترکیه به ۸۵.۵۱ درصد
با ادامه کاهش سود بانکی در ترکیه تورم این کشور به ۸۵.۵۱ درصد یعنی بالاترین میزان از سال ۱۹۹۷ رسیده است.


۱۲:۵۳۱۲ آبان ۱۴۰۱
درپاسخ به آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل در جهان
درپاسخ به سران بی ادب کشورهای کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در جهان
ارسال سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.
ارسال سلاح به امارات را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تروریسم را متوقف کنید.
ارسال سلاح به القاعده را متوقف کنید.
ارسال سلاح به داعش را متوقف کنید.
ارسال سلاح به تکفیری ها را متوقف کنید.
ارسال سلاح به گروه های تروریستی را متوقف کنید.
ارسال سلاح به جنایتکاران را متوقف کنید.
ارسال سلاح به اغتشاشگران را متوقف کنید.

غربی ها جنایتکار چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
کشورهای غربی جنایتکار که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
کشورهای غربی جنایتکار طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
که غربی ها جنایتکارچگونه می توانند با تروریست ها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
دولت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت این کشورهای غربی جنایتکار با تروریست ها ارتباط دارند.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ترکیه و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده است
تاریخ گواهی می‌دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می‌کند.
دولت ایران به دنبال راه‌حل برای مشکلات داخلی خود است و حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز از سوی قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده است.
آمریکا در برگزاری نشست غیررسمی ضد ایرانی به کارزار عملیات روانی، فریب و نفاق آشکار متوسل شده است.
آمریکا ادعا می‌کند این نشست را با هدف حمایت از حقوق بشر ایران برگزار می‌کند، اما طنز کار آنجاست که ایرانیان گسترده‌ترین صدمات را از ناحیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا در طی ده‌ها سال متحمل شده‌اند، آن هم در یک جنگ واقعی که ابزار جنگی آن غذا و دارو بوده است.
تاریخ گواهی می‌دهد که آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران نبوده بلکه به عنوان ابزار سیاسی از آن سوءاستفاده می‌کند.
آمریکا به صورت استاندارد از یک مفهوم با ارزش یعنی حقوق بشر سوءاستفاده کرده و پلتفرم سازمان ملل و منابع آن را برای توسعه دستورکار سیاسی خود دستکاری می‌کند.
درحقیقت تاریخ خود گواه روشنی است که ثابت می‌کند آمریکا هرگز نگران حقوق بشر در ایران و جا‌های دیگر نبوده است. موضوع جلسه امروز به طور روشن دخالت در امور داخلی یک دولت حاکم است و نقض آشکار منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل از زمانیکه نظم حقوقی بین‌المللی پایه گذاری شد، محسوب می‌شود.
ایران سیاسی شدن حقوق بشر را رد کرده و دستکاری در سیستم سازمان ملل توسط دولت‌های مشخصی را برای توسعه اهداف سیاسی کوتاه بینانه را قابل قبول نمی‌داند و این امر را رویه خطرناک می‌داند که همواره در مورد آن هشدار داده است.
جمهوری اسلامی ایران همواره متعهد به حقوق بشر بوده و این تعهد به افزایش و حمایت از حقوق بشر ادامه خواهد یافت. ما مصمم هستیم تا تلاش‌ها را برای تعقیب این اهداف خوب ادامه بدهیم.
حق آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز در قانون اساسی ایران به رسمیت شناخته شده و بهره مندی از این حقوق توسط مردم ایران از سوی دولت مورد حمایت بوده است.
همه ایرانی‌ها در داخل و خارج از ایران که نگران تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و حاکمیت ملی هستند، مخالف خشونت، تخریب، آشفتگی و بی ثباتی هستند.
دولت ایران همواره حداکثر تلاش را برای رعایت حقوق بشر انجام داده و به تلاش‌های خود برای اینکه مردم ایران شرایط زندگی بهتری که شایسته آن هستند را داشته باشند، ادامه می‌دهد و در این راستا در جهت ترمیم قوانین و مقررات مورد نیاز اقدام می‌کند.
نیروی انتظامی ایران قابلیت مدیریت هرگونه آشوب و حفظ آرامش در کشور را دارد. در عین حال حفظ جان و کرامت انسان‌ها راهنمای تصمیمات ما است و بنابراین خویشتنداری صورت گرفته توسط نیرو‌های انتظامی نباید نشانه‌ای از ضعف آن‌ها تلقی شود.
مسائل حقوق بشری خود را با کشور‌هایی که از ما عقب‌تر هستند، مقایسه نمی‌کنیم تا احساس رضایت داشته باشیم، بلکه نگاه ما به اهداف والایی، چون حاکمیت دین، اخلاق و عدالت بر جامعه است و مصمم هستیم در این مسیر حرکتمان را ادامه دهیم.
دولت ایران در پی یافتن راه‌حل کاملی برای حل مشکلات با استفاده از نخبگان، دانشگاهیان و قابلیت‌ها و منابع علمی است و جامعه بین‌المللی باید به اصول حاکمیت ملی و عدم مداخله در امور امور داخلی دولت‌ها احترام بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
رهبری در دیدار دانش‌آموزان:
مشکل ایران آمریکا از کودتای ۲۸ مرداد آغاز شد نه اشغال سفارتخانه/ دولت مصدق ملی دولت بود
در آستانه سیزدهم آبان‌ماه و روز دانش‌آموز جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

آمریکا کاملاً آسیب‌پذیر است

رویداد۲۴ گزیده بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار به شرح ذیل است:

سیزدهم آبان یک روز تاریخی است، هم تاریخی است، هم تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است.

تاریخی است یعنی اینکه در این روز حوادثی اتفاق افتاده که در تاریخ ماندنی است این حوادث فراموش شدنی نیست، نباید هم فراموش بشود.

تجربه‌آموز است چون به خاطر همین حوادث، یک واکنشهایی به وجود آمده است که آن واکنشها برای ما، برای آینده‌ی کشور، برای آینده‌ی عمرخودتان، برای آینده‌ی ملتتان درس است. از این تجربه‌ها استفاده کنید. آینده مال شماهاست دیگر. این روز هم تجسم شرارت آمریکاست، هم تجسم ضربه خوردن آمریکاست، هم مغلوب شدن آمریکاست، یعنی این کسانی که خیال میکنند آمریکا یک قدرت دست نخوردنی است، به حوادث این روز که نگاه کنیم، معلوم میشود نه، کاملاً آسیب‌پذیر است.

من یک وقتی به آموزش و پرورش گفتم که مضامین اسناد لانه ی جاسوسی را در کتابهای درسی بیاورید، نکردند متأسفانه، نکردند. این‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در این مدتی که در ایران حضور داشتند یعنی از سال حدود مثلاً ۲۹-۲۸ و اینها چه کارهایی در ایران کردند، چه توطئه‌هایی، چه خیانت‌هایی انجام دادند.

خب یک نکته‌ای اینجا وجود دارد در این مسئله‌ی تهاجم به سفارت آمریکا که درواقع گفتند لانه‌ی جاسوسی -که همین‌جور هم بود-، اینکه آمریکایی‌ها در اظهاراتشان، در تبلیغاتشان‌ در مصاحبه‌هایشان، در مصاحبه‌ای که با خود من کردند در سفر به نیویورک زمان ریاست جمهوری این حادثه را سرآغاز چالش میان ملت ایران و آمریکا معرفی می‌کنند. می‌گویند علت اینکه آمریکایی‌ها در مقابل ملت ایران ایستادند حرکتی بود که شما در سفارت انجام دادید. یعنی حمله کردید به سفارت ما و بین ما و شما اختلاف بوجود آمد، دعوا شد و دشمنی شد. دروغ می‌گویند مسئله این نیست.

آغاز چالش بین ملت ایران و آمریکا ۲۸ مرداد سال ۳۲ است. در ۲۸ مرداد یک حکومت ملّی سر کار بود، حکومت مصدّق یک حکومت ملّی بود. مشکلش هم با غربی‌ها فقط مسئله‌ی نفت بود. نه حجت‌الاسلام بود، نه داعیه‌ی اسلام‌خواهی داشت، فقط مسئله‌ی نفت بود. نفت دست انگلیس‌ها بود. او گفت نفت دست خودمان باشد، فقط جرمش فقط این بود. آمریکایی‌ها نشستند علیه مصدّق توطئه کردند و کودتا ایجاد کردند؛ یک کودتای عجیب و غریبی. با اینکه مصدّق با آمریکایی‌ها خوش‌بین بود، نسبت به آنها اعتماد داشت، حتّی علاقه داشت، فکر می‌کرد دولت آمریکا در مقابل انگلیس‌ها از او حمایت خواهند کرد. ولی اینها از پشت خنجر زدند. مصدّق و اطرافیانش و همه را دستگیر کردند. بعضی را بعدها اعدام کردند، بعضی را هم سال‌های متمادی زندان کردند.

اختلاف ملّت ایران با آمریکا از روز بیست و هشت مرداد است. چرا شما علیه یک دولت ملّی که با انتخاب مردم سرِ کار آمده بود کودتا کردید و سرنگونش کردید؟ نفت را که از چنگ انگلیس‌ها درآورده بود، دادید به یک کنسرسیومی، که در آن انگلیس بود، آمریکا بود، چند دولت دیگر بودند.

این دعوای ما با آمریکایی‌ها شروعش از آن روز است. حالا سیاستمداران آمریکا با کمال ریاکاری و بی‌شرمی میگویند ما طرف‌دار ملّت ایرانیم!

از اوایل انقلاب ملت ایران را تحریم کردند. در این چند سال اخیر شدیدترین تحریم‌ها را -که خودشان گفتند هرگز در طول تاریخ هیچ ملتی این جور تحریم نشده- علیه ایران اعمال کردید.

در فتنه‌ی ۸۸ صریحاً از فتنه‌گرها حمایت کردید. قبل از آن اوباما به من نامه نوشته بود که ما بیاییم با شما همکاری کنیم، ما با شما دوست هستیم، به تعبیر ما قسم آیه که ما قصد سرنگون کردن شما را نداریم؛ اما تا فتنه‌ی ۸۸ شروع شد، شروع کردند به حمایت کردن به امید اینکه شاید بتواند این فتنه به نتیجه برسد و ملت ایران را به زانو در بیاورد.

شما آمریکایی‌ها سردار رشید ما را صریحاً اعلام کردید که کشتید؛ کشتید و به آن افتخار کردید. گفتید دستور دادید. شهید سلیمانی صرفاً قهرمان ملی نبود. قهرمان منطقه بود. نقش شهید سلیمانی در رفع مشکلات چند کشور در منطقه نقش عظیم و بی‌همتایی بود. شما این مرد بزرگ و همراهانش را به شهادت رساندید. شهید ابومهدی المهندس و بقیه‌ی دیگران را.

شما از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ما حمایت کردید. صهیونیست‌ها دانشمندان ما را یکی یکی به شهادت رساندند و شما از آنها حمایت کردید؛ محکوم که نکردید هیچ، حمایت کردید از آنها.

شما میلیاردها دلار از اموال این ملت را در کشورهای مختلف حبس کردید. چندین میلیارد که اگر این پولها در اختیار دولت خدوم مثل دولت کنونی قرار داشت خیلی کارهای خوب میتوانست با آنها انجام بدهد... غیر از آن اموالی که از اول انقلاب در آمریکا حبس شد.

در بیشتر حوادث ضدّایرانی جای پای آمریکا را می‌شود دید. آن وقت اینها ادعا می‌کنند که ما دلسوز ملت ایرانیم.
باز دیروز مجدداً آمریکایی‌ها گفتند که بله ما دلسوز ملت ایرانیم. دروغ محض با وقاحت تمام.

البته اینها خیلی دشمنی کردند، اما به کوری چشم آنها ملت ایران بسیاری از این دشمنی‌ها را خنثی کرد.

بعضی از این حوادث هم هنوز بین ما باقی است، فراموش نکردیم. ما هرگز شهادت شهید سلیمانی را فراموش نخواهیم کرد. این را بدانند. حرفی زده‌ایم در این مورد، پای آن حرف ایستاده‌ایم. در وقت خودش، سر جای خودش ان‌شاءاللّه انجام خواهد گرفت.

نوجوان امروز برخلاف نوجوان قدیم یک عنصر بالغ و عاقل است؛ یک عنصر خردمند است. زمان ما این جوری نبود.
نوجوان امروزی فکر می‌کند تحلیل می‌کند تحلیل را درست می‌فهمد، نکاتی به نظرش می رسد، جوان امروزی اهل تحلیل است.

انقلاب اسلامی بود که جوان را بیدار کرد هم در دوران نهضت در آن سال آخر نهضت که جوان‌ها آمدند در میدان به فرمان امام و هم بعد از نهضت تا امروز روز به روز جوانهای ما رشد کردند. قدرت تحلیل دارند، قدرت فهم حوادث را دارند. خب، حالا این یک حقیقتی است. این حقیقت را همچنان که ما می‌فهمیم دشمن هم می‌فهمد.

دشمن هم میفهمد که جوان امروز چشم و گوشش باز و حواسش جمع است و هوشمند است و قابل تحلیل است، چه کار میکند؟ بیکار که نمی‌ماند دشمن. دشمن برای اینکه این حالت جوان ما را خنثی کند شروع می‌کند محتوای ذهنی برای جوان درست کردن. این حجم عظیم دروغ‌ها در شبکه‌های مجازی به خاطر این است. این همه دروغ این همه خلاف واقع این همه حرفهای انحرافی، این همه تهمت، برای این است که برای این ذهن فعّال، محتوا درست کند دشمن.

اینکه من مدام می‌گویم جهاد تبیین برای این است. محتوا را قبل از اینکه دشمن محتوای غلط و انحرافی و دروغ درست کند شما محتوای دارای حقیقت و صحیح را درست کنید و انتقال بدهید به ذهن جوانها.

یکی از نشانه‌های انحطاط آمریکا بر سر کار آمدن کسانی مثل رئیس‌جمهور فعلی و رئیس‌جمهور قبلی است. یک کشور ۳۰۰ میلیونی، سیصد و خرده‌ای میلیون خودشان را میکشند یک رئیس‌جمهور سر کار می‌آوردند مثل ترامپ که همه‌ی دنیا او را دیوانه دانستند بعد او ساقط میشود یکی می‌آید مثل این که حالا شما قضایای این را دیگر میدانید، این دلیل انحطاط یک ملت است، این دلیل انحطاط یک تمدّن است.

ببینید این قضیه‌ی شاهچراغ شیراز این چه جنایت بزرگی بود. آن پسربچه‌ی پایه‌ی دوم یا پایه‌ی ششم یا پایه‌ی دهم، اینها چه گناهی کرده بودند؟ آن طفلک شش ساله‌ای که پدر و مادر و برادرش را از دست داده این کوه سنگین غم را چرا بر دوش او انبار کردند؟ چرا؟ این بچه چکار کند با این غم بزرگ، غیرقابل تحمل، این جنایت این جنایتهای بزرگی است اینها.

آن طلبه‌ی جوان، طلبه‌ِی شهید جوان در تهران ــ آرمان عزیز! ــ او چه گناهی کرده بود؟ طلبه‌ِی جوان، دانشجو بوده آمده طلبه شده، متدیّن، مؤمن، متعبّد، حزب‌اللهی، شکنجه کنند زیر شکنجه او را بکشند، جسدش را بیندازند در خیابان، اینها کارهای کوچکی است؟ اینها که‌اند؟ این [را] باید فکر کرد؟ اینها که‌اند؟ این بچه‌های ما که نیستند، این جوانهای ما که نیستند اینها،‌اینها که‌اند؟ از کجا دستور میگیرند؟ چرا این کسانی که مدّعیِ حقوق بشرند اینها را محکوم نکردند؟ چرا قضیه‌ی شیراز را که یک انفجار بود محکوم نکردند؟ اینها طرفدار حقوق بشرند؟

اینها را بشناسیم، اینها را بشناسید. البته ما یقه‌ی اینها را رها نخواهیم کرد، نظام جمهوری اسلامی به حساب این جنایتکارها خواهد رسید حتماً. هرکس ثابت بشود که همکاری داشته با این جنایتها در این جنایتها دستی داشته مجازات خواهد شد ان‌شاءاللّه بدون تردید.

ایشان با اشاره به اینکه ثمره هوش و استعداد جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ مقابل چشم همگان است، گفتند: در آینده برکات شما دهه هشتادی‌ها و متولدان دهه ۹۰ را نیز همه خواهند دید.

آیت‌الله خامنه‌ای در بخش پایانی سخنانشان در جمع پرشور صدها دانش آموز در نکته مهمی گفتند: همه مسئولان و آحاد مردم باید مراقب باشیم که پیامی که با هر حرکت و هرکار و سخن خود به خارج از کشور می‌فرستیم چیست.
رهبر انقلاب تأکید کردند: ملت و جوانان و مسئولان کشور باید «قدرت مقاومت و عزم راسخ خود را برای ایستادگی در مقابل زورگویان» به همه دنیا و به خصوص دشمنان منتقل کنند.

ایشان افزودند: دولتمردان هم در این زمینه وظایف سنگینی دارند و باید کوتاهی‌های گذشته تکرار نشود و دستگاههای مختلف از جمله وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت، ارشاد، وزارتخانه‌های اقتصادی، معاونت علمی ریاست جمهوری به وظایف خود با جدیت عمل کنند.

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان داشته باشیم اگر هر کسی در هر جا که مشغول کار یا مسئولیت است، وظایفش را بشناسد و به آن عمل کند، تمام مشکلات حل می‌شود و کشور و ملت به آرزوی نهایی خود خواهند رسید.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار!
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد.
دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند.
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است.
کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
رفتارکاخ سفید شرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد.
فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!

اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مجامع حقوق بشری قانون جنگل از12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافری ایران جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.
منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.
مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
حمله آمریکا به «پرواز 655 ایران ایر
حمله آمریکا به پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و شهادت ۲۹۰ مسافر آن
۳۱ سال پیش در چنین روزی، ناو آمریکایی پرواز ۶۵۵ ایران ایر که یک هواپیمای مسافربری بود را بر فراز آب‌های سرزمینی ایران ساقط کرد و همه ۲۹۰ فرد بی‌پناه شامل ۶۶ کودک را کشت. تجاوزات آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشده است.
۱۲ تیر ۱۳۶۷ (سوم جولای ۱۹۸۸) پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ هواپیمایی ایران‌ایر از تهران به مقصد دوبی پس از توقف بین راهی در بندرعباس به سمت دوبی در حرکت بود که با شلیک موشک از ناو «یواس‌اس وینسنس» نیروی دریایی آمریکا در ارتفاع ۱۲ هزار پایی بر فراز خلیج فارس سرنگون شد. این حمله موشکی به شهادت تمامی ۲۹۰ سرنشین آن منجر شد.
دولت آمریکا ادعا کرد که ناو این کشور به اشتباه هواپیمای مسافربری را با یک هواپیمای جنگی اشتباه گرفت؛ ادعایی که کارشناسان مختلف آن را رد کرده‌اند. مقام‌های آمریکایی همچنین به تمام نیروهای ناو وینسنس پس از این حمله، مدال دادند و جورج بوش پدر (رئیس‌جمهور وقت) به «ویل راجرز» فرمانده ناو مدال «لژیون لیاقت» داد.
آقای ویلیام راجرز، فرمانده سابق ناو وینسنس، جنابعالی در روز ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، با شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در آسمان خلیج فارس، جنایت دیگری را علیه بشریت در تاریخ به نام خود ثبت نمودید. در این جنایت هولناک ۲۹۰ انسان بیگناه در یک لحظه کشته شدند، که ۶۶ نفرشان کودک و ۵۳ نفر زن بودند.
مسئولین نابخرد امریکایی به جای مجازات و مواخذه مجرم در دادگاه صالحه، جنابعالی را همچون آقای پاول تیبت در هیروشیما، مورد تشویق قرار داده و با اعطای مدال افتخار، غم و اندوه بازماندگان این فاجعه را مضاعف نمودند. صرفنظر از این نمایش اعطای مدال، نام شما در کنار دیگر جنایتکاران همچون صدام، هیتلر، موسولینی، شارون و پاول تیبت در تاریخ به عنوان اسوه های رذالت زنده خواهد ماند تا به عنوان نمادی از شرارت، سقوط اخلاق و تباهی در عبرت جامعه بشری درس‌آموز باشید.
توجیه جنایت با اعطای نشان افتخار به جنابعالی، دلیل روشنی بر طراحی و برنامه ریزی قبلی در ارتکاب این جنایت بوده و قرائن و شواهد دیگر نیز آن را تایید می نماید، وجدان تنها قاضی درونی است که تبهکاران را پس از انجام جنایت مورد سرزنش قرار خواهد داد و هیچ راه فراری از این محکمه تا لحظه مرگ وجود ندارد که خودکشی هزاران نظامی کشور شما، بازگشته از خاورمیانه، موید آن می باشد.
نامه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم به فرمانده ناو آمریکایی وینسنس/ به حقایق حمله به هواپیمای مسافری برفراز خلیح فارس اعتراف کنید.
انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۹۰ مسافر بیگناه این جنایت هولناک، از جنابعالی درخواست دارد تا سی و یکمین سالگرد را غنیمت شمرده و فاجعه را مورد مرور و بازبینی قرار داده و قضاوت خود را برای جامعه بیان نمایید تا بخشی از حقیقت و دسترسی به عدالت برای بازماندگان فراهم گردد.
امید است با این حرکت انسانی گام کوچکی در تخفیف مجازات خود در دادگاه افکار عمومی برداشته و وجدان های خفته دیگر را در پیروی از عقل سلیم و احترام به شان و کرامت انسان یاری نمایید.
دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ (سوم ژوئیه ۱۹۸۸ میلادی) هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره هنگام با ۲ موشک ناو آمریکایی وینسنس به عمد مورد حمله قرار گرفت که تمامی ۲۹۸ مسافر و خدمه آن اعم از مرد و زن، کودک و نوجوان و کهنسال به شهادت رسیدند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
آمریکا جنایتکار باید از عراق و منطقه خارج شود
آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون از گروهک های تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون از تروریست های داعش در عراق حمایت می کند و هم از آنها ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
0
استکبار در تحقق اهداف خود علیه ایران شکست می‌خورد
استکبار صهیونیستی-آمریکایی در تحقق اهداف خود علیه ایران هرگز پیروز نخواهد شد.
استکبار صهیونیستی آمریکایی در تحقق اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران که حامی اصلی مقاومت است هرگز پیروز نخواهد شد.
این جنایت، تلاش برای شکستن سر مقاومت و تضعیف این محور از طریق ضربه زدن به ستون اصلی حامی واقعی این محور و جنبش‌های مقاومت در منطقه است. ما اطمینان داریم که همه تلاش‌های آن‌ها محکوم به شکست خواهد بود و این جنایت ناپسند - همانطور که به دیگر جنایت‌های استکبار عادت کرده ایم - جزو جنایت‌هایی است که استکبار، همیشه علیه مردم و امت ما و علیه این محور و مقاومت ما مرتکب شده است.
از این رو هر چقدر که دشمن تلاش کند، نمی‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. قطعا پیروز خواهیم شد و دستاورد‌های متعددی را محقق خواهیم ساخت تا از این طرح آمریکایی صهیونیستی در منطقه نجات یابیم و سرزمین اشغال شده خود و فلسطین و مقدسات را آزاد کنیم.
امروز خون شهدا این درخت تنومند مقاومت را از فلسطین، جنین، نابلس، طولکرم، قدس و غزه تا ایران، سوریه، عراق و یمن آبیاری می‌کند. هیچ یک از این جنایت‌ها آن‌ها را به نتیجه‌ای که خواستار آن هستند، نخواهد رساند. قطعا همه توطئه‌های آن‌ها شکست خواهد خورد؛ همانطور که توانستیم بار‌ها این گونه توطئه‌ها را ناکام بگذاریم. به اذن خداوند متعال روز‌های آینده شاهد پیروزی محور مقاومت خواهد بود.
ایران، قدرتمند و قوی باقی خواهد ماند و مثل همیشه حامی اصلی مقاومت خواهد بود. ایران با وجود جنگی که علیه آن بر پا شده و با وجود محاصره اقتصادی و همه تلاش‌های جنایتکارانه علیه آن، ذره‌ای بی طرف نخواهد ماند.
در حادثه تروریستی عصر روز چهارشنبه ۴ آبان، فرد مسلح تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ (ع) به داخل حمله کرده ۱۵ نفر را شهید و ۲۱ نفر را مجروح می‌کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
هیچ کشوری نباید در جنگ از عربستان سعودی حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از امارات حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از اوکراین حمایت کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
هیچ کشوری نباید در جنگ از عربستان سعودی حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از امارات حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از اوکراین حمایت کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
هیچ کشوری نباید در جنگ از عربستان سعودی حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از امارات حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از اوکراین حمایت کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
هیچ کشوری نباید در جنگ از عربستان سعودی حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از امارات حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از اوکراین حمایت کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
هیچ کشوری نباید در جنگ از عربستان سعودی حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از امارات حمایت کند.
هیچ کشوری نباید در جنگ از اوکراین حمایت کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: