کد خبر: ۹۳۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۷
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه در دور دوم سفرهای استانی، پیگری مصوبات دور اول سفرها و موضوعات میدانی استان‌ها پیگری می‌شود؛ گفت: بخش زیادی از مصوبات در دور اول اجرایی شده و ان‌شاءالله ما با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

منصوری: بسیاری از مصوبات دور اول سفرهای استانی اجرایی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: مجموعه معاونت اجرایی ریاست جمهوری و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری، مسئولیتهای زیادی دارد که ازجمله آن‌ها که آقای رئیس جمهور امروز در هیات دولت به آن تاکید کردند، پیگیری سفرهای استانی رئیس جمهور است.

وی افزود: در دور دوم سفرهای استانی، پیگری مصوبات دور اول سفرها و موضوعات میدانی استان‌ها پیگری می‌شود؛ بخش زیادی از مصوبات در دور اول اجرایی شده و ان‌شاءالله ما با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: دور دوم سفرهای استانی با سفر به زنجان آغاز شده و ان‌شاءالله با هماهنگی با رئیس‌جمهور این سفرها ادامه پیدا می‌کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: