کد خبر: ۹۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
تعداد بازدید: ۲۲۹
حامد یزدی‌مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر افزایش تاب‌آوری دستگاه‌های خدمات‌رسان در هنگام وقوع بحران‌های طبیعی گفت: با توجه به اقدامات توسعه‌ای شرکت گاز زمستان امسال در تهران قطعی گاز نخواهیم داشت.

مدیریت بحران: زمستان امسال در استان تهران قطعی گاز نخواهیم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر افزایش تاب‌آوری دستگاه‌های خدمات‌رسان در هنگام وقوع بحران‌های طبیعی گفت: با توجه به اقدامات توسعه‌ای شرکت گاز زمستان امسال در تهران قطعی گاز نخواهیم داشت.

حامد یزدی‌مهر در حاشیه بازدید از شبکه گازرسانی استان تهران گفت: انتظار اداره‌کل مدیریت بحران استان تهران از شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم در زمینه تهیه سوخت و خدمات‌رسان، همواره تاب‌آور کردن شبکه‌های گازرسانی بوده است.

وی افزود: برای اطمینان خاطر از توزیع گاز شرایط اضطرار در هنگام مخاطرات طبیعی نیاز است که استان و شهر تهران به صورت یکپارچه دیده شود و لازمه این یکپارچگی و انسجام هماهنگی با دستگاه‌های آب و برق است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به اینکه هر چقدر در زمینه تاب‌آور کردن شریان‌های حیاتی تلاش کنیم قطعا در زمان وقوع مخاطرات طبیعی دغدغه‌ها کم‌تر و کار در مرحله پاسخ به بحران‌های طبیعی راحت‌تر می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به مقاوم‌سازی علمک‌های گازرسانی در شهر تهران نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

یزدی‌مهر در ادامه با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت گاز جهت پایداری بیشتر شبکه گفت: با اقدامات انجام شده امسال و به خصوص در فصل سرما از یک شبکه گازی پایدار برخوردار خواهیم بود و قطعی گاز نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: