کد خبر: ۹۳۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
تعداد بازدید: ۱۵۷
مربی تیم فوتبال مس کرمان درباره اینکه چرا در دو بازی استقلال و پرسپولیس این تیم از نقطه مشابه‌ای گل دریافت کرد، توضیحاتی ارائه داد.

منهاجی: توجه بیش از حد برای کنترل لودکایا، عامل گلزنی پرسپولیس شد/ جوانگرایی شیرین است اما تاوان داردبه گزارش خبرداغ ، آرتا منهاجی در گفتگو با ایلنا، پیرامون شرایط تیم مس کرمان بعد از هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از چندین سال مس کرمان به لیگ برتر بازگشت و با توجه به اینکه رویکرد باشگاه و کادرفنی جوانگرایی بود، نیاز به کسب تجربه داشتیم. تیم ما برای کسب تجربه، تاوان لازم در این یازده هفته داد. در میدان‌های بزرگ و کوچک با وجود اینکه جوانان ما توانایی‌ و استعدادشان را نشان دادند، اما تاوان هم دادیم. اما انصافاً به غیر از یک یا 2 مسابقه، باید بازی را با امتیاز به پایان می‌رساندیم. حالا دیگر ارزش امتیازات را بازیکنان جوان بیشتر درک می‌کنند و راه حفظ آنها را به خوبی می‌دانند.

وی در پاسخ به اینکه چرا مس کرمان در بازی استقلال و پرسپولیس، گل مشابه‌ای دریافت کرد، گفت: گل‌هایی که دریافت کردیم از نظر منطقه ارسال و ضربه شباهت زیادی داشت. در بازی استقلال ناهماهنگی لحظه‌ای بود. اما در بازی پرسپولیس لحظه عجیبی برای مدافع راست ما اتفاق افتاد و او آفساید را پُر کرد. شاید این موضوع به دلیل توجه بیش از حد ما در جلسات فنی برای کنترل لوکادیا بود. به هر حال پرسپولیس 2 مهاجم تراز اول دارد و مهار کردنشان سخت است. یا اینکه ما آنالیز خوبی انجام دادیم و حداقل در جناح راست پرسپولیس موفق نبود، دست به تعویض زدند. وقتی کار به نیمکت پُر و پیمان می‌رسد و مثلاً سیامک نعمتی وارد زمین می‌شود، طبیعی است شرایط دو تیم برابر نباشد. البته شرایط داوری هم یکجاهایی تاثیر می‌گذارد که آقای حسین‌خانی قبلاً اشاره کردند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: واقعیت را بگویم شاید صحنه‌های دیگری در بازی پرسپولیس وجود داشت که ما بیشتر مستحق دریافت گل بودیم، اما در صحنه گل ناهماهنگی پیش آمد و نتیجه تغییر کرد.

منهاجی درباره جوانگرایی تیمش گفت: از اینکه ثمره کار ما تربیت بازیکنان جوانی است که خودش را کم کم نشان می‌دهد. برای مثال تورانیان ابتدا به تیم المپیک تحت هدایت مهدی مهدوی‌کیا دعوت شد. بعد از آن در مدار تیم بزرگسال قرار گرفت. این موضوع باعث میشود خستگی مجموعه مس کرمان برطرف شود. چرا که مجموعه کادرفنی ساعات زیادی برای تماشای بازی تیم‌های امید و جوانان صرف می‌کند و برای این قضیه انرژی زیادی می‌گذارد. بازیکنان با استعداد را به تیم بزرگسالان می‌آورد. بازیکنان دیگری هم هستند اگر نام تورانیان را گفتم چون برجسته شد. یا وقتی بازیکن 17 ساله ما در بازی حساس لیگ برتری گل به ثمر رساند، برای ما شیرینی خیلی زیادی دارد.

وی در پایان گفت: تلاش ما این است که از وقفه لیگ برتر به نحو احسنت استفاده کنیم و با تقویت تیم و پیش برویم. در حال حاضر لیست بزرگسال ما جای خالی دارد و می‌توانیم بازیکنان آزاد را به خدمت بگیریم. تا پنجره نقل و انتقالات. که در صورت صلاحدید آقای حسین‌خانی می‌توانیم شرایط نقل و انتقالاتی دیگر بازیکنان را بررسی کنیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: