کد خبر: ۹۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۶۷۵
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: به دنبال قهرمانی سوپرجام هستیم.

سیف‌الله پور: داور خوبی برای سوپرجام انتخاب شده است/ به دنبال قهرمانی سوپرجام هستیمبه گزارش خبرداغ ، ایزد سیف‌الله پور در گفت و گو با ایلنا، در مورد انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور سوپرجام اظهار داشت: بیژن حیدری داور سوپرجام است و مگر بهتر از او داریم؟ داور خوبی برای سوپرجام انتخاب شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در خصوص صحبت‌های رئیس هیات فوتبال استان کرمان که اعلام کرده تمامی شرایط لازم برای میزبانی سوپرجام موجود است و اینکه تیم نساجی مازندران توانسته محل اقامت خود را پیدا کند، اظهار داشت: خوشبختانه مشکل اقامت ما حل شده است. باید تشکر کرد از رئیس هیات فوتبال کرمان که زحمات زیادی کشید. باید هم به این شکل باشد. وقتی شهری میزبان سوپرجام می‌شود باید تمام سیستم‌های لازم را برای میزبانی آماده داشته باشد.

مدیرعامل نساجی در خصوص دیدار سوپرجام خاطرنشان کرد: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم. غایبی در بازی سوپرجام نداریم. همه بازیکنان در شرایط ایده الی هستند و تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: