کد خبر: ۹۳۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
تعداد بازدید: ۸۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پدافند غیرعامل در مقابله جنگ ترکیبی دشمن اهمیت دارد.

جلال‌زاده: پدافند غیرعامل در مقابله جنگ ترکیبی دشمن اهمیت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۹ آبان‌) در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: یکی از مهم‌ترین ملزومات مدیریت پیش داستانه تهدیدهای فراروی همه ملی و توسعه بازدارندگی همه‌جانبه بهره‌گیری از ظرفیت‌های پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: اهمیت این موضوع به ویژه در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با تهدیدهای متراکم امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است که ما از امروز از آن به عنوان جنگ ترکیبی یاد می‌کنیم یکی از اولویت‌های مهم کشور در دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است. پدافند غیرعامل در مقابله جنگ ترکیبی دشمن اهمیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
0
0
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور مذاکره و همکاری نکنند.
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با حامیان اصلی تروریسم و القاعده و داعش و تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری نکنند.
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و همکاری نکنند.
خیانتکاران باید درس عبرت بگیرند دیگر با دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و همکاری نکنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: