کد خبر: ۹۳۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۱۴۱
همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار تهران، قیمت طلا نیز ریزش کرد.

قیمت طلا ریخت/ سیگنال دلار به بازار سکهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، قیمت طلا دیروز در بازار تهران با ریزش حدود ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان مواجه شد.

به نظر می‌رسد کاهش قیمت دلار، مسیر بازار طلا را معکوس کرد و طلا را یک پله پایین آورد، هر گرم طلای ۱۸عیار در حال حاضر در بازار تهران یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد و این در حالی است که بازار دیروز با قیمت یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز به کار کرده بود.

در این‌میان، هر قطعه سکه امامی نیز دیروز در بازار تهران افت ۱۴ هزار تومانی را تجربه کرد و در مرز ۱۵ میلیون تومان قرار گرفت. در حال حاضر هر قطعه سکه امامی ۱۵ میلیون و یک هزار تومان قیمت دارد.

محمد کشتی‌آرای، کارشناس و فعال بازار طلا و سکه با اشاره به ثبات قیمت‌ها در هفته‌های گذشته، پیش‌بینی کرده در هفته پیش رو نیز این وضعیت ادامه داشته باشد و قیمت‌ها در این محدوده بماند.

در حال حاضر برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که نوسان اخیر بازار طلا و ارز، چندان قابل توجه نیست و تا وقتی که دولت کنترل بازار ارز را در دست دارد، بازار طلا نیز از رشد قیمت‌ها در امان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: