کد خبر: ۹۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۲۷۴
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری ترکیه به همتای ترکیه‌ای‌اش تاکید کرد: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.

رئیسی: ایران و ترکیه زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه‌جانبه مناسبات دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در پیامی به «رجب طیب اردوغان» با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری ترکیه به وی و مردم این کشور اظهار داشت: بی‌شک اراده جدی دو کشور برای اجرای کامل برنامه جامع بلندمدت همکاری، چشم‌انداز روشنی برای تحکیم پیوندها و تحقق اهداف و منافع مشترک دو کشور ترسیم می‌کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه به عنوان دو کشور مستقل و مخالف یکجانبه‌گرایی و با دارا بودن روابط همسایگی کهن، زمینه‌های فراوانی برای گسترش همه جانبه مناسبات دارند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش سرپوش بگذارد.
عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی امارات و متحدانش سرپوش بگذارد.
عمر هلال، نماینده مراکش در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
0
آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: