کد خبر: ۹۳۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۰۴
بانک آینده و شرکت فرزانگان فارس نیکو با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت فرزانگان فارس نیکوبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده و شرکت فرزانگان فارس نیکو با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای، بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک آینده و شرکت فرزانگان فارس نیکو با حضور آقایان دکتر مرادی رئیس هیأت‌مدیره و سرپرست بانک آینده، مجاهدی نایب رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده، علی‌اصغر مونسان رئیس هیأت‌مدیره شرکت فرزانگان فارس نیکو و آرش دارابی طجر مدیرعامل این شرکت امضا شد.

در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری‌های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری و بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری با هدف ارزش‌آفرینی بیش‌تر برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، انجام می‌شود.

تمرکز بخشی از عملیات بانکی شرکت فرزانگان فارس نیکو و شرکت‌های زیرمجموعه و پیمان‌کاران آن، از طریق افتتاح حساب و تمرکز حساب‌ها نزد بانک، هم‌چنین اخذ ضمانت‌نامه‌ها، گشایش اعتبارات اسنادی این شرکت و شرکت‌های زیرمجموعه نزد بانک آینده، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: