کد خبر: ۹۳۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۱
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با حضور در انبار مرکزی شرکت توزیع داروپخش از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این مجموعه قرارگرفت.

بازدید میدانی مدیرعامل شستا از انبارهای شرکت توزیع داروپخشبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حاشیه بازدید میدانی از انبارهای شرکت توزيع داروپخش از شرکتهای تابعه هلدینگ دارویی تامین (تیپیکو ) با اشاره به سهم بازار و ظرفیت های توزیع در این شرکت گفت: جریان توزیع دارو نیاز به چابکسازی دارد. باید تلاش شوند جریان پخش ناظر به چابکی و با توجه به مولفه های سرعت، وسعت، کیفیت و قیمت، باید راهبری شود. وی افزود: دارو باید در بهترین کیفیت، با کمترین هزینه و بیشترین سرعت در اختیار مصرف کنندگان قرارگیرد.
مدیرعامل شستا با اشاره به لزوم نگاه تحولی در حوزه توزیع دارو گفت: امروز روش های سنتی توزیع دارو در کشور باید مورد اصلاح قرار گیرد . شرکت توزیع داروپخش که سهم قابل توجهی از سهم بازار را دارا می باشد باید در تحول پيش‌رو باشد . از مجموعه می‌خواهیم برنامه ریزی ناظر به تحول خود را در بازه های زمانی یکساله، دو ساله و پنج ساله ارائه دهند.
وی افزود: تحول در توزیع نیازمند حمایت های لازم از سوی وزارت بهداشت و علی الخصوص سازمان غذا و دارو است . باید پیگیری های لازم انجام و تسهیلات مورد نیاز در این خصوص کسب شود . قطعا حمایت های دستگاه های زیربط می تواند در این تحول اثر مستقیم داشته باشد .
شایسته ذکر است شرکت توزیع داروپخش بزرگترین پخش داروی کشور با بیش از 68 سال سابقه فعالیت توزیع دارو در سراسر کشور بوده که دارای 26 مرکز توزیع در استانهای کشور می باشد. این شرکت 16 درصد سهم بازار داروئی کشور را در اختیار دارد و با رقم فروش بیش از 9 هزار میلیارد تومان هدف فروش سال 1400 را محقق نموده و در سال 1401 نیز تا پایان مهر ماه بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان فروش داشته که نسبت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد رشد فروش داشته است و طبق پیش بینی تا پایان سال به فروش بیش از 12 هزار میلیارد تومان دست خواهدیافت.
ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در ادامه بازدید میدانی خود از شرکت ژلاتین کپسول و شرکت اوزان نیز بازدید کرد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: