کد خبر: ۹۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۵
چهره ماندگار کشور گفت: پس از دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری و تأکید ویژه رهبر انقلاب به شرایط نخبگان، نهادهای ذیربط برای تحقق این خواسته ولایت فقیه برنامه‌ریزی کردند.

سهراب‌پور: عزم ویژه دست‌اندرکاران برای تحقق خواسته رهبری درباره نخبگانبه گزارش خبرداغ ، سعید سهراب‌پور رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و چهره ماندگار کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به اهمیت توجه به نخبگان و همچنین اهمیت و وظیفه دانشگاه‌ها در پیشرفت علمی کشور، گفت: نظرات مقام معظم رهبری مسوولان را به تحرک در این زمینه وا داشته به طوریکه در معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان سعی در برنامه ریزی بهتر برای تحقق سریع‌تر خواسته‌های مقام معظم رهبری دارند و جلساتی را در این زمینه برگزار کردند.

وی افزود: وزرای علوم و بهداشت و نهادهای دیگر که در این زمینه وظایف مرتبط دارند نیز در حال تلاش برای بهتر شدن امور هستند.

* داخلی‌ها و خارجی‌ها بر پیشرفت علمی ایران صحه می‌گذارند

سهراب‌پور با بیان اینکه تمام داخلی‌ها و خارجی‌ها بر پیشرفت علمی ایران صحه می‌گذارند، اظهار داشت: این همه پیشرفت علمی داشتیم که نخبگان کشور در تمام این پیشرفت‌ها تاثیرگذار بودند و این پیشرفت‌ها نتیجه تلاش نخبگان است که اساتید نخبه و دانشجویان نخبه این پیشرفت‌ها را رقم می‌زنند.

چهره ماندگار کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری خواستار توجه بیشتر از قبل به نخبگان شدند و نظرات مفیدی را مثل همیشه ارائه دادند که امیدواریم این نظرات به زودی محقق شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: