کد خبر: ۹۳۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۱۵۷
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه درباره اعزام سفیر ایران به یمن اظهار داشت: با بهبود شرایط امنیتی و سیاسی در یمن سفیر ایران اعزام خواهد شد و اعزام سفیر به یمن از اولویت‌های ایران است.

سخنگوی وزارت خارجه: اعزام سفیر به یمن از اولویت‌های ماست / با بهبود شرایط امنیتی و سیاسی، سفیر ایران اعزام خواهد شدبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤالی درباره مذاکرات ایران و عربستان گفت: مذاکرات در فضای مثبتی بین دو کشور صورت گرفته و خوشبختانه زمینه برای ورود به مرحله دیگری که گفتگوهای سیاسی بین مقامات مدو کشور باشد مهیا و فراهم است و با اجرای توافقات در نتیجه ۵ دور مذاکرات گذشته به عنوان ایران معتقدیم امکان ورود دو کشور به یک مرحله بهتر و سازنده تر وجود دارد.

ناصر کنعانی درباره اعزام سفیر ایران به یمن اظهار داشت: با بهبود شرایط امنیتی و سیاسی در یمن سفیر ایران اعزام خواهد شد و اعزام سفیر به یمن از اولویت‌های ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: