کد خبر: ۹۳۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
روزنامه کیهان به موضع حزب اصلاح طلب"اتحاد ملت" در برابر اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد.

کیهان: از حزب اتحادملت واضح تر و وقیح تر نمی شد موضعگیری کردبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان، این روزنامه نوشت: شاید واضح‌تر و وقیح‌تر از کانال حزب اتحاد ملت، نمی‌شد درباره واقعیت اغتشاش‌افکنی در ایران توضیح داد: «دولت‌های اوباما و بایدن، از آشوب در ایران حمایت کردند تا ایران را از طریق فشار حداکثری مجبور به مذاکره کنند». آمریکا، که دشمن و تکلیفش روشن است.

بیشتر بخوانید: 

کیهان خطاب به مجلس و دولت:بودجه مناسب بدهید،نخبه ها را به کار بگیرید و فضای مجازی را ببندید/ پلتفرم فقط پلتفرم داخلی/خارجی ها فقط بشرط پذیرش قوانین ما

اما چرا برخی مدعیان اصلاح‌طلبی، در هر پروژه آمریکایی- صهیونیستی آشوب، بازیگر ثابت بوده‌اند؟ چرا وزیر ارشاد و معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در لندن، اتاق فکر جنبش سبز و سپس شبکه اسرائیلی- سعودی «ایران اینترنشنال» را به کمک برخی روزنامه‌نگاران و سیاسیون فراری راه‌اندازی کردند؟ چرا این طیف، همواره ابزار دست دشمن و ایستگاه تقویت فشار او علیه ملت ایران بوده‌اند؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: