کد خبر: ۹۳۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۵
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اغتشاشگران بویژه لیدرهای آنها خسارات زیادی را به کشور و مردم زدند و باید این خسارات را جبران کنند و هزینه آن را بپردازند.

سلیمی: اغتشاش‌گران باید هزینه خساراتی که به کشور زده‌اند را جبران کنندبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات هفته‌های گذشته در کشور گفت: اغتشاشگران و به ویژه لیدرهای آنها باید هزینه خساراتی که به مردم و کشور وارد کرده‌اند را پرداخت کنند.

وی افزود: هز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ینه‌ای که اغتشاشگران به مردم و کشور زده‌اند محدود به آتش زدن اموال در خیابان‌ها نیست بلکه آنها از نظر اقتصادی نیز به کسبه، رانندگان و... خسارات زیادی را وارد کرده‌اند و باعث اختلال در کار آنان شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: منظور از اغتشاشگران فقط کسانی نیستند که فقط در خیابان حضور داشتند، بلکه کسانی که اظهاراتشان باعث تحریک جوانان در خیابان‌ها شده و به آتش آشوب‌ها دامن زدند نیز باید هزینه این کار خود را بپردازند.

سلیمی خاطرنشان کرد: بعضی حمایت‌ها و هدایت‌ها از فتنه درباره فتنه‌گران از خارج از کشور انجام می‌شد اما کسانی که در داخل رهبری فتنه‌گران را بر عهده داشتند باید هزینه این اقدامات خود را بپردازند.

وی افزود: درست است که عده‌ای از جوانان بر اثر هیجانات در خیابان‌ها دست به تخریب زدند اما در مورد لیدرهای این اغتشاشات وضع به گونه دیگری است و باید آنها هزینه کارشان را پرداخت کنند.

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
شرم آور و تاسف بار است که شبکه GUNAZ TV باکو با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
شبکه GUNAZ TV باکو دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
سربازی ارمنستان حق دارند از سال 1992 تاکنون به زنان و دختران باکو و منطقه قره باغ تجاوز کنند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
0
اغتشاش‌گران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل ومزدورانشان باید هزینه خساراتی که به کشور زده‌اند را جبران کنند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: