کد خبر: ۹۳۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۲۷
مهاجم تراکتور این هفته بالاخره موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ کاوه رضایی، مهاجم تراکتور که ابتدای فصل پس از کش و قوس فراوان به این تیم پیوست در بازی با سپاهان برای اولین بار در این فصل موفق به گلزنی شد. رضایی خیلی دیر به ترکیب تراکتور اضافه شده بود و چند بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد تا انتظارش برای گلزنی طولانی شود.

خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش/عکس

نکته جالب در خصوص رضایی این است که گلزنی او باعث خوشحالی هواداران استقلال هم شده و آن‌ها را امیدوار کرده است. او قرار بود ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کند و شماره 7 را هم رزرو کرده بود اما پر شدن لیست این تیم و ماندن ارسلان مطهری باعث شد راهی تراکتور شود. در آن زمان گفته می‌شد قرارداد کاوه بندی برای جدایی در نیم‌فصل دارد و او در نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال خواهد شد و همین امر باعث شده هواداران استقلال به دقت شرایط مهاجم این روزهای تراکتور را زیر نظر بگیرند.

البته تراکتوری‌ها تا امروز جدایی کاوه در نیم‌فصل را تایید نکرده‌اند و باید منتظر ماند در نقل و انتقالات مشخص شود او فصل را در چه تیمی ادامه خواهد داد.

خوشحالی استقلالی‌ها از درخشش ستاره قرمزپوش/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: