کد خبر: ۹۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۱
سرمربی صنعت نفت آبادان باید به دفتر باشگاه نفت فراخوانده شود.

کریمی به دفتر باشگاه نفت فراخوانده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ در روز ششم مهرماه سال 1401 فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب شد. در 4 بازی که این سرمربی روی نیمکت زردپوشان آبادانی قرار گرفته یک تساوی و 3 شکست ثبت شده است.

با وجود اینکه پیش از بازی حساس مس کرمان که به نوعی دربی قعر جدولی‌ها محسوب می‌شد 15 درصد پرداخت مالی صورت گرفت، اما صنعت نفت در این بازی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. این در حالی بود که پارو مدیرعامل و یکی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه در کرمان حضور داشتند تا از نظر روحی و امکاناتی باشگاه مشکلی نداشته باشد.

آخرین بررسی‌ها حاکی از آن است که کریمی به دلیل کسب نتایج ضعیف به دفتر باشگاه صنعت نفت آبادان دعوت شده است. نباید فراموش کرد که سرمربی صنعت نفت در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان به دلیل مخالفت با مدافع مصدومی که آخرین سابقه بازی‌اش به لیگ دسته دوم بازمی‌گردد تمام مسئولیت شکست را متوجه مدیریت باشگاه دانست.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: