کد خبر: ۹۳۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
پیگیری‌ها حکایت از این دارد که صرفا پلتفرم‌های «اسکایپ، لینکدین، اپ‌استور و گوگل ادز» رفع فیلتر شده‌اند. علی‌رغم انتشار خبر رفع فیلتر «گوگل پلی» در چند خبرگزاری، این پلتفرم هنوز فیلتر است. فعلا برنامه‌ای نیز برای رفع فیلتر سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد.

گوگل پلی همچنان فیلتر استبه گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو ، پیگیری‌ها حکایت از این دارد که صرفا پلتفرم‌های «اسکایپ، لینکدین، اپ‌استور و گوگل ادز» رفع فیلتر شده‌اند. علی‌رغم انتشار خبر رفع فیلتر «گوگل پلی» در چند خبرگزاری، این پلتفرم هنوز فیلتر است. فعلا برنامه‌ای نیز برای رفع فیلتر سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد.

 

هنوز خبری از رفع فیلتر پلتفرم‌های پرطرفدار و کلیدی‌تری مانند واتس‌اپ و اینستاگرام نیست. وزیر ارتباطات در روزهای اخیر برای رفع فیلتر این دو پلتفرم شرط «تغییر رفتار» را مطرح کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: