کد خبر: ۹۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۴۲
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می‌خواهد قلب خاورمیانه یعنی ایران را تصرف کند.

بطائب، مشاور فرمانده کل سپاه: آمریکا به دنبال تصرف قلب خاورمیانه یعنی ایران است / غفلتی در بیان روایت اول رخ داد، دشمن تصویر بزرگ از مسئله زن ساخت و سوار این موج شد / باید با شتاب تند، تهدیدات دشمن را عقب بزنیمه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا می‌خواهد قلب خاورمیانه یعنی ایران را تصرف کند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب روز سه‌شنبه در نشست بصیرتی با کارکنان بسیجی آذربایجان شرقی اظهار کرد: جبهه استکبار با انقلاب اسلامی تقابل طولانی دارد، قانون امنیت ملی آمریکا سه بخش دارد که بخش اول آن تبیین وضعیت جهان، تبیین وضعیت آمریکا و چه باید کرد است.

وی ادامه داد: طبق گفته آمریکا، جهان در ربع اول قرن ۲۱ باید تبدیل به دهکده ارتباطات شود و یک ناظر بیشتر نداشته باشد تا براساس آن راهبرد خود را تبیین کند همچنین اگر آمریکا بخواهد که مغز جهان باشد باید قلب جهان را تصرف کند که قلب جهان خاورمیانه است و باید تصرف شود و تصرف خاورمیانه بدون تصرف ایران امکان پذیر نیست.

وی افزود: هر دولتی که در آمریکا روی کار می‌آید، سند امنیت آن را تغییر می‌دهد، بایدن در سند خود نوشت، دهه جدید، دهه سرنوشت سازی است و مشخص می‌کند که همگرایی جهانی با آمریکا می‌ماند یا رقبا بر ما حاکم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: بایدن زمانی که دولت را از ترامپ گرفت با سه چالش روبرو بود، چالش اول قدرت تجدیدنظر طلبی بود که نظم نوین جهانی را شکل دهد، دوم دولت یاغی و سرکش و گروه‌های فراملی و عدم اعتماد کشورهای دوست و چالش سوم نفوذ و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی در منطقه است که گفته می‌شود رقابت در دهه جدید، رقابت قدرت‌ها برای سرپرستی جهان است.

وی گفت: اکنون نیز چین رقیب جدی آنها در جهان است چراکه با توسعه تکنولوژی اقتصادی، نظامی و فرهنگی روبرو بوده است همچنین جنگ روسیه و اکراین و حکومت خودکامه است که تضعیف دموکراسی غربی و ارائه حکمرانی جدید را دنبال می‌کند، از چالش‌های بعدی آنها است؛ بناغ در دهه سرنوشت سازی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: اکنون زمان تقابل جبهه استکبار و انقلاب اسلامی است؛ غربی‌ها ما را اینگونه می‌بینند که علی‌رغم مشکلات داخلی پیشرفت داریم و مدل حکمرانی ارائه می‌دهیم و چالش اساسی برای استکبار هستیم.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها در آذرماه انتخابات دارند و انتخابات بین حزبی آنها برگزار می‌شود و اسرائیلی‌ها نیز آبان ماه انتخابات دارند، موساد گفت اگر توافق هسته‌ای شکل بگیرد، نتانیاهو برگشته و دوباره جمهوری خواهان برمی‌گردند، لذا مذاکرات تا بعد انتخابات متوقف شود.

وی با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب افزود: ابتدا مسئله را قومیتی کردند و به قوم کرد، لر، بلوچ و در آخر اردبیل رسیدند و طرح خود را به شکست اقتدار بردند و در درون زندان اوین درگیری ایجاد کردند، کشور ما قدرت بالایی دارد و امروز همه مسئولین باید نسبت به اتفاقات پاسخگو باشند.

وی یادآور شد: در جراحی اقتصادی که اتفاق افتاد، ۳۰ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی هزینه کردیم و باید با شتاب تند تهدیدات دشمن را عقب بزنیم و حیات طیبه را برای مردم مهیا کنیم.

وی بیان کرد: اگر در این مسیر استقامت به خرج دهیم و به نقش خود به درستی عمل کنیم و مبنای ما خدمت به مردم و مبارزه با فساد باشد، حیات طیبه فراهم می‌شود، اما باید ارزش‌های خود را بدانیم که در این عرصه دشمنان ابتدا هویت سوزی و هویت سازی می‌کنند که اولین گام ایجاد شبهه است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: شبهه دوم به فاز تردید می‌رسد، تردید در صداقت که مسئولین راست نمی‌گویند و تصویری که از فساد می‌سازند بزرگ‌تر از خود فساد باشد تا سبب ترس، تردید، گسست و ترویج کینه و نفرت شود و نافرمانی شود و به سمت تقابل و شکست اقتدار برود که اگر می‌خواهیم مقابله کنیم باید آن را خنثی کنیم،

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن به نشیب رسیده و فهمید نمی‌تواند کاری کند البته دوباره اقدامات خود را از سر می‌گیرد، گفت: هویت سازی دشمن شش مرحله دارد، زیر ساختی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی و تخلیه هیجان با خشونت بر علیه حکومت و علم بالا آوردن که با حضور مردم در صحنه با شکست مواجه شدند.

وی در پایان تاکید کرد: باید در خدمت رسانی و رفع موانع مردم گام برداریم تا ماندگاری آنها در پای اصول بیشتر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
فرانسه جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2011 تاکنون به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک‌های تروریستی داعش و جبهه النصره و سایر گروه های تروریستی، در سوریه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
0
آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
بنده اگر جای آقای رئيسی ریاست محترم جمهور بودم دیگر جواب تلفن‌های ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه را نمی‌دادم و به جای پاسخ‌، اعترافات دو جاسوس فرانسوی و دخالت‌شان در آشوب‌‌آفرینی در کشورمان را پشت تلفن برای ایشان پخش می‌کردم.
محاکمه اختلاسگران کار پسندیده‌ای است ولی آنچه مهم‌تر است عاملین و مسببین این اختلاس‌هاست که برخورد با این‌ها از دسته اول بسیار مهم‌تر و ضروری‌تر است و عاملین نیز دولت قبلی به ویژه بانک مرکزی، صراف‌های وابسته به دولت و... بوده‌اند. در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات نیز همین طیف نقش‌آفرینی می‌کنند!
دولت باید سعی کند شرایط و بستری برای اعتراض مسالمت‌آمیز معترضین در کشور فراهم بشود. با این کار حساب مردم معترض از اغتشاشگران جدا شده و خسارتی به اموال عمومی وارد نمی‌شود.
حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه در اوصاف منافقین می‌فرمایند؛ در برابر هر حقی باطلی و در برابر هر واقعیتی عاملی برای انحراف آماده کرده‌اند. امروز هم منافقین ضدانقلاب وقتی از فوت مرحومه خانم مهسا امینی آبی برای‌شان گرم نشد به سراغ نیکا شاکرمی رفته‌اند.
فراموش نکنیم این که جبهه آمریکا در پوشش حوادث به ما حمله می‌کند بیانگر یکی از این دو امر مهم است: یا جبهه دشمن در معرض شکست بزرگی قرار گرفته یا انقلاب اسلامی در مسیر یک پیروزی بزرگ و مهم قرار گرفته است.
حمله افراد آشوبگر با مواد آتش‌زا به دفتر روزنامه کیهان را محکوم می‌کنیم. حمله به یک رسانه یک عمل وحشیانه است. هیچ فرد سالمی این کار را نمی‌کند.
سه کشور اروپایی جنایتکارعضو برجام، همه جانبه از اغتشاشگران حمایت کردند شرم آور و تاسف بار است.

و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان تاکنون از جنایت های انگلیس، فرانسه، آلمان و هم اروپا دفاع، حمایت و استقبال کردند.

انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضو برجام متاسفانه همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش در سراسر کشور حمایت کردند.
اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس، به انگلیس، فرانسه و آلمان سه کشور اروپایی عضور برجام، حمایت از این جنایتکاران بوده است.
اعتراض امیرعبداللهیان به مداخله اروپا در امور داخلی ایران دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است و فقط باید سفیر اروپا را از تهران اخراج کنید.
بهترین گزینه و بهترین پاسخ مردم ایران در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی است فقط انتقام از آمریکا و متحدانش در خلیج فارس و منطقه خاورمیانه است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

مشکل ما از سال 1357 تاکنون 100 درصد فقط به دخالت و مداخله خارجی بوده است
ولی متاسفانه دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند.

آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکاران در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی انسانیت نبرده اند ولی متاسفانه دولت حسن روحانی خیانتکار در سال 1392 توجه نکرده است با جنایتکاران مذاکره و همکاری کرده است.
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر همچنان از آشوب‌ها در ایران پشتیبانی می‌کند.
میز مذاکره غلط است!
میز مذاکره اشتباه است!
میز مذاکره بی فایده است!
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که کانادا جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
باید جنایت مدعیان حقوق بشر را به دنیا معرفی کنیم

انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند
همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان

بایدن مسئول طراحی های اغتشاشات اخیر است
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است.
نیروهای تروریست آمریکایی همچنان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در حال سرقت نفت سوریه هستند.
بنده از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی حمایت و استقبال می کنم

آمریکا جنایتکار 82 درصد نفت سوریه را غارت می‌کند آمریکا جنایتکار دست از غارت منابع ملی سوریه بردارد.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در کانادا ببندند.

آمریکایی‌ها دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند
از آمریکایی ها می خواهیم دهان سگ هارشان را در اروپا ببندند.

آمریکایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند
اروپایی‌ها جنایتکار در رفتارشان نشان دادند به هیچ تعهدی پایبند نیستند.
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.

آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم علیه مردم اایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست آمریکا جنایتکار است.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست اروپا جنایتکاراست.
پیروزی روسیه در جنگ اوکراین شکست ناتو چنایتکار است.

انگلیس و متحدانش به رهبری آمریکا جنایتکار زمان که از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و متاسفانه ایران هم با انگلیس جنایتکار، آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار مذاکره و همه جانبه همکاری می کرد چرا؟

آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1357 تاکنون هم نبوده است.
اعتماد دولت حسن روحانی به آمریکا، هم اروپا، حمایت ازاین جنایتکاران بوده است.

آمریکا و کشورهای اروپایی همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی 100 درصد فقط مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است و از سال 1357 تاکنون دخالت و مداخله و جنایت آمریکا و کشورهای اروپایی توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

عربستان سعودی متجاوز به یمن است و آمریکا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و انگلیس هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اروپا هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
عربستان سعودی متجاوز به یمن است و اسرائیل هم حامی و کمک کننده به عربستان سعودی متجاوز!
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
و این در حالی است که آلبانی جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است چرا؟

غربی‌ها جنایتکار سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون با فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند
که سعودی‌ها مسئول وضعیت موجود هستند، اما غربی‌ها با صادرات تسلیحات در این جنایت شریکند و تمامی مردم را قربانی می‌کنند.

هشت سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خیانتکاران که به سرکردگی حسن روحانی در رسانه های شعار سر می دادند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار عالی است پس چرا در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران و به ویژه حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش از اغتشاشگران اخیر در کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
خیانتکاران دیگر حق ندارند با آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری کنند.
آمریکا جنایتکار و هم کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند و هم دشمن درجه یک ملت ایران هستند.

مداخله‌گری مجدد کاخ سفید در امور داخلی ایران نشان داد که نباید با این آمریکایی ها جنایتکار مذاکره و همکاری کرد

آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا فقط زبان زور را فهمد.
اروپا فقط زبان زور را فهمد.
سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند
از نهادهای بین المللی می خواهیم دهان سگ هارشان را در کاخ سفید ببندند.

طرح عربستان سعودی برای بی‌ثبات سازی داخلی ایران شکست می‌خورد.

داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند
داعش منتسب به آمریکا و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
که کشورش از سال مارس 2015 در اقدام تجاوزکارانه آشکار به یمن حمله کرده و در امور داخلی دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا دخالت می‌کند، مدعی شد: «ما از ایران می‌خواهیم که برای اعتمادسازی با همسایگان خود گام بردارد.
که حدود هفت سال است مردان و زنان و کودکان بی‌گناه یمنی را با بمباران‌های بی‌امان به خاک و خون کشیده - به منشور سازمان ملل و حل اختلافات از طریق گفتگو، اظهار داشت: «پادشاهی سعودی بر حمایت از آتش بس در یمن و توانمندسازی شورای ریاست جمهوری برای انجام وظایف خود تاکید می‌کند».
دولت حسن روحانی، دولت رئیسی هر دو شریک جرم جنایت های عربستان سعودی و متحدانش و عراق، سوریه و منطقه خاورمیانه هستند.

تجمع اعتراضی از سال 1357 تاکنون در سراسر کشور بدون مجوز غیر قانونی محسوب می شود
حضور نیروهای آمریکایی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بود، نه به خاطر مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار از سال 1392 تاکنون در مذاکره پیش از 999 هزار بار دروغ گوید و دروغ گفته است و همچنان نیزادامه می دهد.
اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.

رسانه های غربی جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جنایت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار و کشورهای عربی جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه و جهان هستند.

اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل باید اعدام شوند.

تجمع اغتشاشگران جزء اعتراضی محسوب نمی شود اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند و باید اعدام شوند.

در‌های دیپلماسی با ایران همچنان باز نیست چون به خاطر که در‌های دیپلماسی را اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل غارت کردند.

اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و کانادا و ناتو و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.

مزدوران سگ دست نشانده آمریکا، ناتو و اروپا از سال 1400 تاکنون در جنگ اوکراین چه غلطی می کنند؟

اوکراین باید مجازات شود و به خاطر با آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل همکاری کرده است و هم از آمریکا و متحدانش تسلیحات نظامی دریافت کرده است.

و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت آمریکا بوده است.
و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت آلمان بوده است.
و این در حالی است که ارسال تسلیحات به اوکراین ساخت کشورهای اروپای بوده است.

نیروهای انگلیس باید خاک عراق را ترک کنند
نیروهای انگلیس از گروهگ تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و داعش در اقلیم کردستان عراق حمایت نظامی می کنند.
چه کسانی از تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خارومیانه و جهان حمایت می کنند؟ آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل!

مداخله اتحادیه اروپا جنایتکار در امور داخلی ایران و حمایت از ناآرامی‌ها در کشور برای اروپایی ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه گران تمام می شود.

حضور نظامی آمریکا به همراه اروپا در خاک عراق همان به خاطر حمایت از گروه‌های مسلح و هم داعش در شمال عراق بوده است.

در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

آمریکا به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار دیکتاتور صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله باید به مردم ایران غرامت بدهد.
اروپا به خاطر کمک، حمایت و پشتیبانی از رژیم جنایتکار دیکتاتور صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله باید به مردم ایران غرامت بدهد.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.

آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
مذاکره ایران با آمریکا و اروپا هم از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.

دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند برتجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: