کد خبر: ۹۳۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۱
یکی از باشگاه‌های ایرانی که به دنبال عقدقرارداد با بازیکن خارجی است، با مشکل مواجه شده است.

راز بازیکن خارجی و عدم توافق با تیم ایرانی!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در هفته‌های اخیر یک بازیکن خارجی به ایران آمد تا با یکی از تیم‌های فوتبال ایران قرارداد همکاری امضا کند.

با وجود اینکه بازیکن فوق رزومه قابل قبولی دارد؛ اما هنوز موفق به عقد قرارداد نشده است. هر چند باشگاه ایرانی با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان خارجی تازه وارد، دارای اضافه وزن هستند این موضوع را در دستور کار قرار داد، منتهی مشکل دیگری عقد قرارداد این بازیکن را با مشکل همراه کرده است.

ظاهراً بازیکن خارجی مورد اشاره در تست پزشکی نتوانسته موفق عمل کند. این مشکل هم به ضربان قلب او مرتبط است. اما باشگاه مدنظر امیدوار است این موضوع به دلیل استرس باشد و در مرتبه دوم حل شود. 

باید دید در نهایت مشکل پزشکی بازیکن فوق حل خواهد یا خیر؟ بازیکن مذکور چند وقتی است که در ایران هم حاضر شده و مشکلات اداری دلیل عدم توافق با بازیکن مذکور عنوان شده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: