کد خبر: ۹۳۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۲۲
تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس، کریمه را بخش جدایی ناپذیر روسیه دانست و گفت که این شبه جزیره کلید امنیت مسکو است

ایلان ماسک: کریمه بخشی جدایی‌ناپذیر روسیه استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس، کریمه را بخش جدایی ناپذیر روسیه دانست و گفت که این شبه جزیره کلید امنیت مسکو است.

ایلان ماسک تاجر آمریکایی و بنیانگذار شرکت اسپیس ایکس، در صفحه توئیتر خود شبه جزیره کریمه را کلید امنیت روسیه خواند و گفت که از دست دادن کریمه برای مسکو همانند از دست دادن هاوایی و پرل هاربر برای واشنگتن است.

وی افزود: روسیه چه بخواهیم چه نخواهیم شبه جزیره کریمه را بخشی لاینفک خاکش و یکی از ارکان امنیت ملی خود می‌داند، زیرا کریمه پایگاهی استراتژیک برای مرزهای دریایی جنوبی روسیه است.

ماسک در مورد خطرات به خطر انداختن امنیت روسیه هشدار داد و خاطرنشان کرد که روسیه در صورت شکست در برابر ناتو ممکن است مجبور به استفاده از سلاح‌های هسته‌ای شود؛ اقدامی که ناتو به نوعی مجبور به پاسخ می‌شود و در این صورت تمدن ما پایان خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: