کد خبر: ۹۳۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل گفت: این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می.ریزند، ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

نماینده زابل: وضعیت سیستان و بلوچستان عادی است / این‌هایی که به خیابان می‌ریزند، ضدانقلاب داخلی و خارجی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: نماینده زابل گفت: این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می.ریزند، ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

حبیب‌الله دهمرده  درباره آخرین وضعیت سیستان و بلوچستان و برخی اخباری که از این استان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت: این مطالب، مطالب جدی و مهمی نیست. یکسری عناصر هستند که ارتباط با ضدانقلاب داخلی و خارجی دارند و به این مطالب دامن می‌زنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اشخاص می‌خواهند بگویند ما اعتراض داریم حال این‌که این افراد چه کسانی هستند، چه کاره‌اند و چه اقداماتی انجام می‌دهند، بر همه مشخص است.

وی با تاکید بر این‌که این‌ اخبار جدی نیست، بیان کرد: وضعیت استان عادی و معمولی است و تعدادی تحریک‌‌کننده ضدانقلاب وابسته داخلی و بیشتر از خارج از کشور این رفتارها را انجام می‌دهند. آنچه که مهم است، این است که دستگاه‌ها وظیفه خودشان را انجام دهند. این مردم نیستند که در سیستان و بلوچستان به خیابان می‌ریزند بلکه ضدانقلاب داخلی و خارجی هستند.

دهمرده درباره آمار تعداد افراد کشته شده در وقایع اخیر سیستان و بلوچستان گفت: آمار دقیق را دستگاه‌های امنیتی باید اعلام کنند.

وی در مورد اینکه چرا برخی آمارها در کشور متفاوت است، عنوان کرد: جاهای مختلف هرکسی متناسب با ذائقه خودش عدد می‌سازد اما یکسری منابع رسمی مانند وزارت کشور و در بعضی مواقع سپاه و یا نهادهای دیگری که مورد وثوق حکومت هستند آمار را بیان می‌کنند که ما باید آن را بپذیریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای مجازی ضدانقلاب داخلی و خارجی اعداد گسترده مطرح می‌کند تا یک مقداری اوضاع و احوال را بد جلوه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: