کد خبر: ۹۳۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۲
زنیت وضعیت سردار آزمون، مهاجم لورکوزن را زیر نظر دارد و در تلاش است که او را به تیم خود بازگرداند.

زنیت در اندیشه بازگرداندن آزمونبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: باشگاه زنیت روسیه شرایط سردار آزمون مهاجم 18 میلیون یورویی لورکوزن را زیر نظر گرفته تا او را به روسیه بازگرداند.

همانطور که در نشریه شبکه Euro-Futbol.Ru گفته شد این فوتبالیست ۲۷ ساله در این فصل ۱۱ بازی برای بایرلورکوزن انجام داده و دو پاس گل نیز به ثبت رسانده است. قرارداد فعلی آزمون با لورکوزن تا تابستان ۲۰۲۷ اعتبار دارد. پورتال ترانسفرمارکت این ملی پوش ایرانی را ۱۸ میلیون یورو ارزیابی می‌کند.

در بازه زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، آزمون برای زنیت بازی می کرد و در مجموع ۱۰۴ بازی به عنوان بخشی از تیم سنت پترزبورگ انجام داد و ۶۲ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل داد. زنیت وضعیت سردار آزمون، مهاجم لورکوزن را زیر نظر دارد و در تلاش است که او را به تیم خود بازگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: