کد خبر: ۹۳۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۹
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، درباره اظهارات مقامات فرانسوی و رییس جمهور این کشور و نوع رفتار و مواضعی که درباره حوادث داخلی ایران داشتند، بیان کرد: قبلا در ادبیات اروپا شاهد تقسیم بندی تروریست خوب و بد بودیم، هم اکنون هم گویا شاهد تقسیم بندی اغتشاشات خوب و بد از سوی غرب هستیم و نشانه آن اینکه غربی ها نسبت به اعتراضاتی که در فرانسه رخ داده، سکوت کرده است.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مقامات فرانسوی: برخی از کشورها صلاحیت موعظه ایران را ندارند / دولت های ایران با رای مردم بر سر کار می آیند؛ امنیت مردم برای این دولت ها مهم است / دولت ایران در تامین امنیت ملت های منطقه هم نقش موثری داشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، درباره اظهارات مقامات فرانسوی و رییس جمهور این کشور و نوع رفتار و مواضعی که درباره حوادث داخلی ایران داشتند، بیان کرد: قبلا در ادبیات اروپا شاهد تقسیم بندی تروریست خوب و بد بودیم، هم اکنون هم گویا شاهد تقسیم بندی اغتشاشات خوب و بد از سوی غرب هستیم و نشانه آن اینکه غربی ها نسبت به اعتراضاتی که در فرانسه رخ داده، سکوت کرده است.

 
 

کنعانی ادامه داد: دولت های ایران با رای مردم بر سر کار می آیند و امنیت مردم برای این دولت ها مهم است. ایران در منطقه کشوری با ثبات است. دولت ایران اثبات کرده که در تامین امنیت ملت های منطقه هم نقش موثری داشته است.

وی گفت: نکته دیگر اینکه کشورهایی علیه ما مدعی هستند که ناقض حقوق بشر هستند لذا این کشورها صلاحیت موعظه دیگران را ندارند. اغلب کشورهایی که علیه ایران پیشرانه هستند، اتفاقا کشورهایی هستند که با تحریم علیه ملت ایران، جنایت های بسیاری مرتکب شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
عربستان سعودی جنایتکار از سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.
عربستان سعودی جنایتکار از سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت کشورهای اروپایی می کشد.
امارات جنایتکار از سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت کشورهای اروپایی می کشد.
اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار با دریافت دلار نجس از آمریکا و اروپا و عربستان سعودی و اسرائیل جنایت می کردند و آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.


آمریکا دشمن مردم ایران است از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس مذاکره ایران با آمریکا از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
اروپا دشمن مردم ایران است از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس مذاکره ایران با آمریکا از همان ابتدا غلط و اشتباه بود.
آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند و هم ضد علیه نظام جمهوری اسلامی از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می کنند.
پس بهترین گزینه و پاسخ و جواب ملت مردم ایران در برابر مقابله دخالت، مداخله، اهانت، خیانت، تجاوز و جنایت آمریکا و متحدانش لغو برجام و هم لغو مذاکرات وین است و هم ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
و هم باید از آمریکا و متحدانش انتقام بگیریم.

ایران باید به هر قیمتی که شده به بمب اتم دست یابد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: