کد خبر: ۹۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۷
دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: ۶۵ پرونده مربوط به اغتشاشات در قشم تشکیل و تمامی متهمان تفهیم اتهام شدند. وی گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن کیفرخواست متهمان صادر و روند قانونی در حال انجام و حوزه قضایی شهرستان قشم در این زمینه پیشتاز است.

دادستان قشم: ۶۵ پرونده عوامل در اغتشاشات در این شهرستان تشکیل شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: ۶۵ پرونده مربوط به اغتشاشات در قشم تشکیل و تمامی متهمان تفهیم اتهام شدند.

امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب قشم ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی قشم اظهار کرد: ۶۵ پرونده مربوط به اغتشاشات در قشم تشکیل و تمام متهمان تفهیم اتهام شدند.

وی گفت: در سریع ترین زمان ممکن کیفرخواست متهمان صادر و روند قانونی در حال انجام و حوزه قضایی شهرستان قشم در این زمینه پیشتاز است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تصریح کرد: این مهم بواسطه هماهنگی و یکپارچگی مسؤولان مربوطه محقق شده و انتظار است روند موجود حفظ و ارتقاء یابد.

سرهنگ محراب کاظمی فرمانده جدید انتظامی شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار کرد: قشم دارای ظرفیت‌ها و حساسیت‌های چندگانه توریستی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی است.

وی ادامه داد: بنای ما در طول خدمت بر تعامل و هم افزایی سازنده با مسؤولان و مردم با حفظ حریم‌ها و ضوابط خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: