کد خبر: ۹۳۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
تعداد بازدید: ۱۷۱
یک مقام ارشد امنیتی اعلام کرد: شامگاه شنبه (۲۳ مهرماه) بند محل نگهداری اراذل و اوباش شاهد ناآرامی و درگیری این عناصر در زندان بود که منجر به درگیری این افراد با پرسنل زندان اوین شد.

ناآرامی در زندان اوین / در بند اراذل درگیری رخ داده / انبار لباس زندان را به آتش کشیدند که منجر به آتش‌سوزی در زندان شدهخبرگزاری دولت ، یک مقام ارشد امنیتی اعلام کرد: شامگاه شنبه (۲۳ مهرماه) بند محل نگهداری اراذل و اوباش شاهد ناآرامی و درگیری این عناصر در زندان بود که منجر به درگیری این افراد با پرسنل زندان اوین شد.

به گزارش خبرداغ ؛ در ادامه این گزارش آمده است: به گفته این مقام امنیتی، اراذل اوباش انبار لباس زندان را به آتش کشیدند که منجر به آتش‌سوزی در زندان اوین شده است.

وی افزود: هم‌اکنون شرایط به صورت کامل تحت کنترل درآمده و آرامش در زندان برقرار است و عوامل آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند.

این مقام افزود: عوامل ایجاد آشوب نیز از سایر زندانیان جدا شده و دیگر افراد تحت بازداشت نیز به بندهای خود بازگشته‌اند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: