کد خبر: ۹۳۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۱۹۹
«دیمیتری مدودف» رئیس جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه روز جمعه گفت پس از آنکه پهپهادها اثرگذاری خود در جنگی کنونی اوکراین را نشان دادند، روسیه باید تولید انواع پهپادها را شتاب ببخشد.

مدودف: پهپادها تاثیرگذاری خود را در جنگ اوکراین نشان دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «دیمیتری مدودف» رئیس جمهور سابق و معاون شورای امنیت ملی روسیه روز جمعه گفت پس از آنکه پهپهادها اثرگذاری خود در جنگی کنونی اوکراین را نشان دادند، روسیه باید تولید انواع پهپادها را شتاب ببخشد.

وی در پیامی در کانال توییتری خود نوشت: «پهپادها تاثیرگذاری خود در درگیری‌های مدرن را نشان داده‌‌اند. استفاده از آنها در منطقه عملیات ویژه نظامی، یک نیاز فوری است».

مدودف اضافه کرد: «روسیه هنوز تولید گسترده انواع پهپادهارا ایجاد نکرده است».

استفاده روسیه از پهپادها به خصوص پس از حمله گسترده چند روز پیش به اهدافی در سرتاسر اوکراین، کی‌یف را به تکاپو انداخته تا از کشورهای غربی بخواهد که ارتش اوکراین را به سامانه‌های دفاع هوایی مجهز کند.

«ولودمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز پنجشنبه در شورای اروپا گفت که توانای ما برای بستن حریم هوایی‌مان کافی نیست و اوکراین تنها 10 درصد از آن چیزی را که نیاز دارد در اختیار دارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: