کد خبر: ۹۳۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۸
رئیس دانشگاه تبریز، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمامی دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

رئیس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیسترئیس دانشگاه تبریز، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمامی دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما به‌هیچ عنوان حاضر نیستیم که این عزیزان به‌جای حضور در دانشگاه در بازداشتگاه باشند، در جریان اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بود که دشمنان انقلاب با سواستفاده و تحریک احساسات دانشجویان قصد برهم زدن امنیت و آسایش کشور را داشتند و ما از ابتدا صف دانشجویان را جدا از خط دشمن می دانیم.

 وی در خاتمه از والدین دانشجویان خواست که در شرایط حساس کنونی بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و اجازه ندهند در دام و تله‌ی دشمنان بیفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: