کد خبر: ۹۳۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۱۱۱
پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

بنگر: صدرنشینی در پایان فصل مهم است نه در این مقطع/ خستگی ملی پوشان پرسپولیس به این تیم ضربه زدبه گزارش خبرداغ ، محسن بنگر در گفتگو با  ایلنا در خصوص وضعیت حال حاضر پرسپولیس و نتایج ضعیف دو دیدار اخیر اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در مجموع تا اینجای کار ضعیف عمل نکرده است و باید مجموع عملکرد 8 هفته را دید نه دو بازی اخیر که بازی‌های سختی هم بودند. تغییرات در پرسپولیس امسال زیاد بود و و یک سری بازیکنان هم دیرتر اضافه شدند و برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند. این را هم در نظر بگیرید تعطیلی مسابقات برای تیم‌هایی که در شرایط ضعیفی هستند اتفاق مثبتی است ولی تیم‌هایی که روند خوبی دارند آسیب می‌بینند و پرسپولیس هم از این ناحیه ضربه خورد.

وی افزود: خستگی ملی پوشان را هم نباید فراموش کرد. فقط سه تیم لیگ برتری در اردوی اخیر تیم ملی بازیکن داشتند و در این بین پرسپولیس بازیکنانش بیشتر مورد استفاده قرار گرفتند. با همه این احوال پرسپولیس از لحاظ فنی عملکرد خوبی حتی در این دو بازی داشت ولی به نتیجه دلخواه نرسید ولی فکر می‌کنم از این هفته مقابل مس رفسنجان دوباره به روند پیروزی بر می‌گردد و با اینکه کار سختی در این بازی دارند و مس از تیم‌های خوب لیگ است ولی باید از امتیاز میزبانی استفاده کنند و سه امتیاز را کسب کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در جدول و از دست رفتن صدرنشینی عنوان کرد: معمولاً اینکه در طول فصل چه فعل و انفعالاتی رخ می‌دهد مهم نیست و در نهایت به تیمی که هفته پایانی لیگ صدرنشین باشد جام می‌دهند. ضمن اینکه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است و گل گهر هم با تفاضل گل به صدرجدول رسیده و اختلاف امتیاز وجود ندارد.

بنگر در مورد ناکامی لوکادیا در گلزنی در دو بازی اخیر هم گفت: لوکادیا مهاجم خوبی است و کیفیت فنی خودش را تا اینجا نشان داده است ولی خب اوایل برای حریفان ناشناخته بود و الان برای مهار او برنامه ریزی می‌کنند و کارش سخت شده است. هم سپاهان و هم تراکتور وضعیت دفاعی خوبی دارند و این هم موضوعی است که نباید نادیده گرفته شود.

وی در مورد اضافه شدن دیاباته به لوکادیا هم خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق هرچه زودتر بیافتد بهتر است چون فشار از روی لوکادیا برداشته می‌شود و قوای دفاعی حریف تقسیم می‌شود.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: