کد خبر: ۹۳۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
ایلان ماسک اعتراف کرده بعد از رساندن اینترنت ماهواره ای به اوکراین در جنگ روسیه از سوی دولت چین پیامی گرفته که او را از فکر کردن به گسترش این اینترنت به چین هم منع کرده است!

ایلان ماسک افشاء کرد: تهدید از سوی چین درباره فروش اینترنت ماهواره ای در این کشور!به گزارش خبرداغ به نقل از دیجیاتو : ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز گفت پس از ارسال ترمینال‌های استارلینک به اوکراین، مقامات چینی به شکل مستقیم از او خواسته‌اند استارلینک در چین در دسترس قرار نگیرد و ماسک باید تضمین بدهد که تکنولوژی استارلینک را در چین نمی‌فروشد.

اینترنت چین با «دیوار بزرگ آتشین» مشهور خود، یکی از پیچیده‌ترین سامانه‌های کنترل اینترنت به شمار می‌آید که خروجی آن از محدودترین و فیلتر شده‌ترین اینترنت‌های جهان است؛ جایی که تمام پلتفرم‌های بین‌المللی حذف و بومی‌سازی شده‌اند؛ حتی گوگل.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: