کد خبر: ۹۳۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۲
آندرس اینیستا بازی مقابل اینتر در نیوکمپ را برای بارسلونا حیاتی می‌داند.

اینیستا: از بازی با اینتر خاطرات بدی دارمبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در آستانه دیدار چهارشنبه شب بارسلونا و اینتر در نیوکمپ در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آندرس اینیستا اسطوره بلوگرانا مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و درباره تصمیمات پربحث داوری در بازی رفت دو تیم و کار سخت تیم محبوبش صحبت کرد:

حوادثی که اتفاق افتاد، واضح بود. با توجه به اهمیت بازی، این حوادث روی بارسلونا تاثیرگذار بودند. برای زنده نگه‌داشتن امیدهای صعود، برد خانگی مقابل اینتر برای بارسلونا حیاتی است. اینتر تیمی عالی است و کار بارسا سخت خواهد بود. انتظار دارم بارسلونا بتواند خلاق باشد و اینتر عقب بنشیند. یک مساوی هم برای اینتر نتیجه خوبی است. نتیجه دور رفت برای اینتر خیلی منفی بود. بازی‌ها مقابل اینتر همیشه هیجان‌انگیز است و هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. من از رویارویی با اینتر تیم خاطرات بدی دارم زیرا هم حذف شدیم و هم مصدوم شدم.

اینیستا که در 39 سالگی هنوز برای ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند و نهمین بازیکن پردرآمد سال 2022 دنیاست، درباره فعالیت‌های پسا بازنشستگی‌اش و احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا صحبت کرد:

یک سال دیگر هم در ژاپن خواهم ماند و بعد از آن می‌بینیم چه می‌شود. دوست دارم به بارسلونا برگردم اما نمی‌دانم در چه پستی فعالیت خواهم کرد. اگرچه هنوز خودم را به عنوان یک فوتبالیست می‌بینم. بازگشت مسی به بارسا؟ از دور همه چیز پیچیده به نظر می‌رسد اما در فوتبال هرگز نمی‌دانید چه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: