کد خبر: ۹۳۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۱
سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش داشتن برخی از شهروندان خارجی در تحولات داخلی اخیر ایران بود و گفت: بررسی‌ها در حال انجام است. به سفارتخانه‌های این افراد اطلاع رسانی شده است. انتظار است شهروندان خارجی که در حال سفر به ایران هستند به قوانین و مقررات پایبند باشند.

سخنگوی وزارت خارجه: بررسی‌ها درباره نقش شهروندان خارجی در تحولات داخلی اخیر ایران در حال انجام است / به سفارتخانه‌های این افراد اطلاع رسانی شده / انتظار می‌رود شهروندان خارجی به قوانین و مقررات ایران پایبند باشند / ایران برای سفر گردشگری و تجاری کشور امنی استبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت خارجه درباره نقش داشتن برخی از شهروندان خارجی در تحولات داخلی اخیر ایران بود و گفت: بررسی‌ها در حال انجام است. به سفارتخانه‌های این افراد اطلاع رسانی شده است. انتظار است شهروندان خارجی که در حال سفر به ایران هستند به قوانین و مقررات پایبند باشند.

ناصر کنعانی گفت: ایران برای سفر گردشگری و تجاری همه شهروندان خارجی کشور امنی است و کسی در این زمینه متعرض آنها نخواهد شد و انتظار است مسافرانی که با انگیزه تجاری و گردشگری به ایران می‌آیند به قوانین و مقررات ایران پایبند باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: