کد خبر: ۹۳۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۱۸۲
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از زحمات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و به‌ خصوص بسیجیان، تاکید کرد: قوه قضائیه با عوامل آشوب‌ها و به ویژه افرادی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام نمودند، برخورد جدی و قاطع کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن تشکر از زحمات نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و به‌ خصوص بسیجیان، تاکید کرد: قوه قضائیه با عوامل آشوب‌ها و به ویژه افرادی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام نمودند، برخورد جدی و قاطع کند.

بسیج دانشگاه امام صادق(ع): قوه قضائیه با آشوبگران برخورد جدی کند

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: قوه قضائیه با عوامل آشوب‌ها و به ویژه افرادی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام نمودند، برخورد جدی کند.

در این بیانیه آمده است: در روزهایی که رایحه دل‌انگیز راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان آن در کشور پیچیده بود، دشمنان قسم خورده این پرچم و مکتب، بار دیگر عزم فتنه‌انگیزی نمودند. آتش این فتنه که با سوءاستفاده از درگذشت آن مرحومه شعله‌ور شد، در بدو ماجرا به دانشگاه‌ها رسید و فضای جامعه علمی کشور را همزمان با آغاز سال تحصیلی تحت تاثیر خود قرار داد.

این بیانیه می‌افزاید: در کف خیابان اما فضای ملتهب‌تری با هدایت تروریست‌های آموزش دیده به‌وجود آمد. هتک حرمت قرآن کریم، آتش‌زدن مسجد، آسیب‌زدن به اموال خصوصی و عمومی، تعرض به نوامیس مردم و مجروح نمودن و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای انتظامی، بسیجی و حافظان امنیت، حاصل هدایت و برنامه‌ریزی سرویس‌های بیگانه در جهت سوء استفاده از احساسات جوانان کشور بود. در این میان آنچه که تعجب برانگیز است، سخنان نسنجیده برخی چهره‌های سیاسی و فرهنگی کشور می‌باشد که بدون توجه به مصلحت کشور موجب تقویت گسست‌های اجتماعی در جامعه شده و خواسته یا ناخواسته در پازل تجزیه ایران عزیزمان قدم برداشته‌اند!.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در بیانیه خود ضمن محکوم نمودن هجمه علیه ارکان نظام اسلامی، اهانت به مقدسات دینی و اتلاف اموال خصوصی و عمومی تاکید می‌کند: از قوه قضائیه خواستاریم تا با جدیت هرچه تمام، به پرونده عوامل این جنایات و آشوب‌ها و به‌ خصوص آنانی که در فضای مجازی علیه امنیت روانی جامعه اقدام نمودند، رسیدگی و برخورد جدی و قاطع نماید. البته از نهادهای متولی نیز انتظار می‌رود ناظر به سیاست‌گذاری حوزه فرهنگ و امنیت اخلاقی در جامعه، در راهبردهای ناقص و راهکارهای ناکارآمد بازنگری نمایند.

این بیانیه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و جانفشانی‌های نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و به‌ خصوص بسیجیان، خواستار بررسی عادلانه وقایع دانشگاه صنعتی شریف توسط مراجع ذی‌صلاح و جلوگیری از وقوع این دست اتفاقات در سایر دانشگاه‌ها شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: