کد خبر: ۹۳۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۱۹
حسینی بوشهری بعد از اشاره به دغدغه‌مندی و دلسوزی اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به مسائل مختلف کشور، نقش رسانه رسمی را در هر جامعه‌ای بی بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: رسانه ملی تریبون رسمی نظام جمهوری اسلامی است و همانطور که امام خمینی (قدس سره) نیز فرمودند، صدا و سیما نقش یک دانشگاه را ایفا می‌کند و مردم به عنوان تریبون رسمی انقلاب اسلامی به آن می‌نگرند.

رئیس جامعه مدرسین به رئیس صدا و سیما: رسانه ملی تریبون رسمی نظام جمهوری اسلامی استپیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در جمع اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت و دغدغه‌ها، پیشنهادات و انتقادهای اعضای این مجموعه حوزوی را شنید.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز گذشته رئیس سازمان صدا و سیما در جمع اعضای شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار، بعد از اشاره به دغدغه‌مندی و دلسوزی اعضای این شورا نسبت به مسائل مختلف کشور، نقش رسانه رسمی را در هر جامعه‌ای بی بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: رسانه ملی تریبون رسمی نظام جمهوری اسلامی است و همانطور که امام خمینی (قدس سره) نیز فرمودند، صدا و سیما نقش یک دانشگاه را ایفا می‌کند و مردم به عنوان تریبون رسمی انقلاب اسلامی به آن می‌نگرند.

شایان ذکر است در ادامه جلسه، رئیس رسانه ملی گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه نمود و پس از آن سایر اعضای جامعه مدرسین، به بیان دغدغه‌مندی‌ها، پیشنهادها و انتقادات خود پرداختند.

در پایان نیز، پیمان جبلی به پاسخ سوالات اعضای این جامعه پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: