کد خبر: ۹۳۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۴
بازیکن تیم فوتبال مس کرمان معتقد است نیمکت فولاد خوزستان مسئله اتلاف وقت را از دقیقه 10 بازی مطرح کرده و جو را شلوغ می کردند.

تورانیان: نیمکت فولاد از دقیقه 10 اعتراض می‌کرد/ مس می‌توانست برنده باشدبه گزارش خبرداغ ، سامان تورانیان در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس کرمان و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در این بازی با توجه به غیبت نفرات کلیدی ابتدا به دنبال حداقل امتیاز بودیم؛ اما در جریان مسابقه موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آوردیم که متاسفانه با بدشانسی به گل تبدیل نشد. اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می شد، 3 امتیاز مسابقه را کسب می‌کردیم. فولاد در این مسابقه موقعیت آنچنانی نداشت و موقعیت‌های ما بیشتر و خطرناک‌تر بود.

وی درباره شائبه اتلاف وقت این تیم که توسط اعضای تیم فولاد مطرح شد، تصریح کرد: خود فولاد مقابل تراکتور که برنده بازی هم شد توپ و بازی را نگه می‌داشت. کمی از این موضوع به شرایط گرمای هوای خوزستان هم برمی‌گردد. وقتی هوا گرم است و بازیکن با آن شدت می‌دود، ناچاراً دقایقی برای نفس گرفتن بازی متوقف می شود. اما جالب این بود که نیمکت آنها از دقیقه 10 بازی به مسئله اتلاف وقت اشاره می‌کرد و دائماً فضا را به نحوی شلوغ می‌کردند. دروازه‌بان ما دو مرتبه بازی را متوقف کرد که هر دو دفعه به دلیل مصدومیت بود. وقتی موسی کولیبالی به دروازه‌بان ما برخورد شدید داشته طبیعی است که دروازه‌بان روی زمین درد بکشد و نتواند بازی کند.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان درباره دیدار این تیم مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، عنوان کرد: در لیگ برتر بازی آسان نداریم و هیچ رقیبی را نباید دست کم گرفت. ما در این بازی قطعاً به دنبال 3 امتیاز هستیم تا دل هواداران خودمان را شاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: