کد خبر: ۹۳۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۶
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.

لیگ برتر انگلیس؛ تحقیر منچستریونایتد در دربی با ۶ گل / سیتیزن‌ها با هالند ترسناک‌تر از همیشهبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس ، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 3 همشهری را تحقیر کرد.

یونایتد که این هفته‌ها به شدت آماده بود و تیم‌هایی مثل لیورپول و آرسنال را شکست داده بود، با انگیزه کامل و تمام قوا وارد زمین شد ولی اسیر تاکتیک گواردیولا و هنرنمایی‌های دی‌بروینه، هالند و فودن قرار گرفت و در یک نیمه همه چیز را باخت.

گل‌های منچسترسیتی را هالند (3 گل در دقایق 34 ، 37 و 64) و فودن (3 گل در دقایق 8 ، 44 و 72) به ثمر رساندند تا 2 بازیکن هت‌تریکی دیدنی به نمایش گذارند.

2 گل شیاطین سرخ را نیز آنتونی 56 با یک ضربه دیدنی و آنتونی مارسیال 84 و 91 (پنالتی) به ثمر رساندند.

رونالدو در تمامی دقایق روی نیمکت نشست و تن‌هاگ تصمیم گرفت به او در این دیدار مهم بازی ندهد.

سیتیزن‌ها با این برد 20 امتیازی شدند تا در یک قدمی صدر و آرسنال قرار گیرند.

منچستریونایتد با 12 امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: