کد خبر: ۹۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک‌ها در اتفاقات اخیر گفت: تا کنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی: در اتفاقات اخیر، شیشه ۳۲۳ بانک شکست / ۲۸۴ دستگاه خودپرداز تخریب شد / تابلو سر در ۱۸ شعبه بانک تخریب شد؛ ۱۶ شعبه کاملا تخریب شد؛ ۲۱ شعبه نیز تخریبی بین ۲۰ تا ۴۰ درصدی داشتند / از ۱۱ شعبه بانک هم سرقت شدهبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک‌ها در اتفاقات اخیر گفت: تا کنون شیشه ۳۲۳ بانک دچار شکستگی شیشه شده و از ۱۱ شعبه بانک سرقت شده است.

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی در خصوص جدیدترین آمار خسارت وارده به بانک‌ها گفت: طی اغتشاشات اخیر، خسارات زیادی به بانک‌ها وارد شده که تا امروز، ۳۲۳ شعبه دچار شکستگی شیشه، ۲۸۴ دستگاه خودپرداز تخریب و ۱۸ شعبه دچار تخریب تابلو سر در بانک شدند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۶ شعبه تخریب کامل شده و ۲۱ شعبه نیز تخریبی بین ۲۰ تا ۴۰ درصدی داشته اند.

وی درباره آمار سرقت از بانک‌ها نیز عنوان کرد: تاکنون ۱۱ شعبه نیز سرقتی جزئی را متحمل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: