کد خبر: ۹۳۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
محمدرضا بیدخاممدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های این شرکت نظیر اینترنت، قطع برق در یکی از مناطق است که با تلاش همکاران ما بخش عمده‌ای از اختلالات رفع شده است.

مخابرات: قطع برق، علت اختلال در برخی از سرویس‌های مخابرات در تهران استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های این شرکت نظیر اینترنت، قطع برق در یکی از مناطق است که با تلاش همکاران ما بخش عمده‌ای از اختلالات رفع شده است.

از ساعت ۳ عصر روز گذشته (سه‌شنبه) برخی از سرویس‌های شرکت مخابرات ایران دچار اختلال شده است.

«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات ب  گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویس‌های مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.

وی افزود: با تلاش همکاران ما در شب گذشته، این مشکل را در اغلب نقاط حل شد و اکنون بخش اندکی از سرویس‌های مشترکان تهرانی دچار مشکل است که آن نیز به زودی رفع خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: