کد خبر: ۹۳۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۲۱
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: پسرم به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی به کشور بازمی‌گردد و سفرش هم در ارتباط با فیلترشکن و «وی‌پی‌ان» نبوده است.

خزعلی: پسرم قصد مهاجرت نداشته و به زودی بازمی‌گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۶ مهر هیات دولت گفت: در یکسال گذشته در حوزه زنان قوی عمل شده است و به عنوان مثال ستاد ملی زن و خانواده ماهانه تشکیل و ۲ مصوبه داشته است.

وی افزود: اعتبار خاصی که ویژه زنان در استان‌های مختلف تخصیص داده شده، در هیچ دوره‌ای سابقه نداشته است.

خزعلی ضمن ابراز گله‌مندی از برخی رسانه‌هایی که در روزهای اخیر خبر دروغ و کذب منتشر کردند، تصریح کرد: پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و در قضیه فیلترشکن نیز، به هیچ وجه سفر او ارتباطی با فیلترشکن و (VPN) وی پی ان نداشته است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به مسئله عفاف و حجاب اظهار کرد: ۲۶ دستگاه بلکه ۳۲ دستگاه متولی این موضوع هستند. شاید معاونت زنان فقط بخش ستادی را دارد یعنی بخش اجرایی ندارد. ما دیدگاه‌های مختلفی را در بحث حجاب و عفاف مطرح کردیم، نقدهای جدی را به اجرا داریم که امیدواریم در مصوبات آتی مورد توجه قرار بگیرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: