کد خبر: ۹۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۰۹
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: با توجه به اینکه امسال تصویب قانون جهش تولید را داشتیم، با اجرای این قانون نسل جدیدی از کسب و کارها و نوآوری شکل خواهد گرفت.

با اجرای قانون جهش تولید، نسل جدیدی از کسب و کارها و نوآوری شکل خواهد گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ششم مهر) هیات دولت گفت: در حوزه علم و فناوری زحمات زیادی کشیده شده و باید ادامه یابد و ما امسال تصویب قانون جهش تولید را داشتیم که با اجرای این قانون، نسل جدیدی از کسب و کارها و نوآوری شکل خواهد گرفت.

وی افزود: بزرگ‌ترین نقش ما سیاست‌گذاری، هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و نفوذ راهبردی در بخش‌های فناورانه است و اقتصاد دانش‌بنیان با توجه به نوآوری رخ خواهد داد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توجه به ثروت‌های ملی و توسعه متوازن زیست‌بوم نوآوری کشور مد نظر ماست و در هدف داریم به شهرها و استعدادها توجه کنیم تا کسب و کارهای نو را توسعه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: