کد خبر: ۹۳۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۱۰۵
سرپرست تیم ملی در جام جهانی هنوز انتخاب نشده است و رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای آینده به زودی این انتخاب را انجام می‌دهد.

تاج به زودی سرپرست تیم ملی را انتخاب می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین اردوی آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی خود پیش از شروع جام جهانی در اتریش به مصاف اروگوئه و سنگال رفت و حالا دیگر با پایان این اردو باید خودش را محیای حضور در جام جهانی قطر کند.

پیش از تغییرات انجام شده در رأس فدراسیون فوتبال و نیمکت تیم ملی، حمید استیلی وظیفه سرپرستی تیم ملی را بر عهده داشت ولی پس از استعفای او و پذیرش آن از سوی رئیس فدراسیون فوتبال این سمت خالی مانده و در اردوی اتریش هم به صورت موقت این وظیفه بر عهده مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال بود ولی برای جام جهانی، مهدی تاج باید فکری برای این موضوع داشته باشد و طبق صحبت‌های انجام شده به زودی و طی روزهای آینده سرپرست تیم ملی در جام جهانی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: