کد خبر: ۹۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (دوم مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرد که براساس آمار غیر رسمی صدا وسیما در جریان حوادث اخیر در نقاط مختلف کشور تاکنون ۴۱ نفر از حاضران در این رویداد‌ها جان خود را از دست داده اند.

صداوسیما: تعداد کشته‌های حوادث اخیر در کشور به ۴۱ نفر افزایش یافتبه گزارش خبرداغ ، خش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (دوم مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرد که براساس آمار غیر رسمی صدا وسیما در جریان حوادث اخیر در نقاط مختلف کشور تاکنون ۴۱ نفر از حاضران در این رویداد‌ها جان خود را از دست داده اند.

همچنین این بخش خبری اعلام کرد که آمار رسمی تعداد جان باختگان اعتراضات را نهاد‌های مسئول به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

این در حالی است بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما (اول مهر) درباره تعداد جان باختگان اتفاقات اخیر در کشور اعلام کرده بود که تعداد جان باختگان بر اساس آمار‌های غیررسمی افزایش یافته و به ۳۵ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: