کد خبر: ۹۳۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۱۲۹
چای سیاه خارجی در ۵ ماه ابتدای سال نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده و میانگین قیمت آن حدود ۳۰ هزار تومان بالا رفته است.
نوشیدنی محبوب ایرانی‌ها لاکچری شد/ افزایش قیمت عجیب چای در بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین:چای سیاه خارجی در ۵ ماه ابتدای سال نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده و میانگین قیمت آن حدود ۳۰ هزار تومان بالا رفته است.

قیمت بعضی از برندهای معروف چای در یک ماه گذشته بین ۴ تا ۱۰ درصد افزایش یافته است. چای سیاه خارجی در ۵ ماه ابتدای سال نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده و میانگین قیمت آن حدود ۳۰ هزار تومان بالا رفته است. چای ایرانی طی این مدت تغییرات قیمت زیادی نداشته و قیمت هر کیلو از آن بسته به نوع و کیفیت بین ۱۰۰ تا ۱۴۰هزار تومان متغیر است.

 

 

نوسان قیمت چای خارجی | یک بسته ۵۰۰ گرمی ۱۷۵ هزار تومان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: