کد خبر: ۹۳۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۲
از هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر سه شنبه دو تیم دریای کاسپین بابل و استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه هفت تیر بابل رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

جشن اولین پیروزی استقلال خوزستان در شمال کشور بر پا شد!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شاگردان وحید بیاتلو که سه هفته ابتدایی را بدون امتیاز پشت سر گذاشته بودند در تلاش برای کسب اولین پیروزی فصل آن هم در ورزشگاه خانگی مقابل دیدگان طرفداران مازنی بسیار سعی در ارائه یک بازی هجومی و رو به جلو داشتند اما این بازیکنان با تجربه سیروس پورموسوی بودند که با پاس جواد آقایی پور و ضربه آقای گل فصل گذشته لیگ یک علی وزیری پناه توانستند در دقیقه 50 به گل برتری دست پیدا کنند.تلاش دو تیم در ادامه تاثیری در نتیجه مسابقه نداشت و نهایتاً استقلال خوزستان موفق به کسب اولین پیروزی فصل شد.

با این شکست تیم دریا بابل شانه به شانه امید وحدت خراسان جنگ بر سر قعر نشینی را ادامه میدهند!!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: